BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Jag kommer att ha en grå/beige jacka, bruna stövlar, samt en vit mössa på mig!
Kan nog ansluta mig till gänget som ser en aning förvirrade ut!
jag kan också komma 17.30
jag joinar bokmalen med vinet
jamen va fasen! då dyker väl jag upp vid halv 6 jag också!
ha ha..jag får se till att jag sitter där eller kommer med en bok i högsta hugg. Detta är också mitt första BT möte, så jag ser nog också förvirrad ut....men det är väl bara att fråga "hej...är du här för BT möte?"...för hur stort är PA? Är det lika stort som Friday´s kan det nog bli jobbigt....
Bara tvungen att tala om att:
På måndag kl 18 ska jag och sambon åka och titta på en lokal
Ska bli jättekul
Spännande. Vad är det för lokal ni ska titta på?
P.A.&CO. är rätt litet, eller väldigt litet är kanske mer rätt, men himmla mysigt. Jag ska säkert kunna vara där vid 17:30 tiden också. Om ni undrar vad den där lilla tjejen gör inne på stället så är det nog jag. Får fortfarande visa lägg för 18....;o)
Vi väntar in alla finns det fortfarande inget bord när alla har kommit har jag prellbokat Fridays, i BT, så klart...
Sep brud - Du e en pärla! Vi känner åtminstone igen varandra! Hoppas jag, om du inte drastiskt ändrat utseende sen sist vi sågs!
Rydén
Självklart!
Jag är ju som en lite scout... "Alltid redo"
Jag har förövrigt insett att min lilla bok inte kommer att räcka till, så jag har börjat skriva ut allt igen och sätta in i en pärm...
/Skrutt
Skrutt - du måste skoja, jag har uppdaterat min och ändå bara lyckats fylla 4-5 blad! hehe, här ligger man i lä med råge!