• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Antonia

Oj jag trodde att jag skrivit att jag kan komma på onsdag, verkar bli ett stort gäng, kul!

Nå ja en till på listan den 9e! Men vilket ställe blev det?

• Antonia

Jag kommer oxå på onsdag, trodde jag hade skrivit det. Kommer kl 17.30. Hoppas alla får plats på P.A om det var så litet som du sa Sep brud.

8/2:
    MalinF
    skratt-maja
    Skrutt-Humlan
    Karenina72

9/2:
    annaglitter
    lillsmurf
    Sep brud
    Emilia
    Popcorn
    Betsy05
    Skrutt-Humlan
    Veronika
    Visinge
    Shalimar (kanske)
    Rydén
    Antonia

• Antonia

konstigt bt ibland, såg inte att det blev nåt inlägg när jag uppdaterade och så nu när jag skrev ett till så syntes det, så det blev ett litet eko...

kul att få träffa flera som man inte sett innan, det brukar inte vara några problem att hitta varandra, när det sitter en massa tjejer vid ett bord. :)

• MalinF

Och vi kör Waynes vid 6-tiden på tisdag! Jag kommer så fort jag kan när frisören fixat klart håret! :)

• Popcorn

Jag funderar för tillfället lite extra på det där med hår och tiara. Jag har i och för sig en tiara som jag hade tänkt använda, men jag är inte riktigt säker på om jag verkligen vill ha den. Det är min systers och den är i och för sig fin, men det känns ändå inte helt rätt. Har ni några bilder, på nätet eller på papper, så får ni väldigt gärna lägga ut dom här eller ta med på träffen i veckan.

• Emilia

Popcorn - nyfiken på hur den som du funderat på ser ut. Såg ju lite på Bröllopskällan vad du var ute efter.

Hitatt min drömtiara som jag hoppas kunna beställa på Älvsjömässan i februari... en stor bergskristall och sedan silver. Ska försöka få tillfälle att skriva ut bilder och så att ta med mig. Priset för specialdesignad i silver och bergskristall skulle hamna på ca 1000-1500kr. Sedan kan det bli en "släktklenod".

Ang. vilsna och förvirrade vid BT-träffar så tror jag inte det är något problem att finna varandra. Hur ofta kommer uppvarvade tjejer och släpar på tidningar, pärmar och papper till en resturnag? Lite salighet i blicken och ett leende återfinns även ibland. Så tror nog vi hittar varandra!

Duker ev. upp lite tidigare även jag...
    Längtar...

/Emilia

• Emlu

Förstår inte, mina inlägg kommer inte in, försöker igen
    Jag kommer oxå på onsdag, oj vad många vi blir.. Blir det PA eller Fridays, ursäkta är lite förvirrad.
    Uppdaterar listan:
    9/2:
    annaglitter
    lillsmurf
    Sep brud
    Emilia
    Popcorn
    Betsy05
    Skrutt-Humlan
    Veronika
    Visinge
    Shalimar (kanske)
    Rydén
    Antonia
    Emlu

• Emilia

Träffas på/vid PA kl. 18.

Om det är dåligt med plats, beroend epå hur många vi blir så går vi vidare tillsammans till Fridays.

/Emilia

• Sep brud

Vad kul det ska bli, vi får hoppas på att det inte är så mycket annat folk.
    Var ute på Sandhamn och rekade igår, nu är det mästa bokat när det gäller stället och hotellen i alla fall....

• Peon

Jag kan tyvärr inte komma med, varken den 8:e eller 9:e... hoppas ni får kul! :)

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!