BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Sep Brud
Kommer du inte alls!!!
/Skrutt
Inte som det ser ut nu... men jag hoppas att jag kan komma, lite senare bara!...
Ash, det var helt enkelt ingen bra dag idag. Hoppas ni hade det lika trevligt som förra gången. Jag längtar tills nästa träff!
Hej tjejer,
Hoppas att ni hade det trevligt i går. Jag plev fast på jobbet och kom inte härifrån förren strax innan 22 så det blev raka vägen hem i säng... Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa träff!
Jag hade i alla fall trevligt! Tack allihop, hoppas det blir fler träffar!
Jag hade som vanligt superdupertrevligt! Jätteroligt att träffa så många nya goa tjejer! Synd att man inte hinner prata med alla bara :( men det blir ju fler gånger förstås!
Man bubblar av idéer när man kommer hem. Älsklingen hemma fick snällt sitta och lyssna på allt vi pratade om och alla idéer man fick. :) Men han tyckte nog att det lät rätt intressant.
Tack alla för en trevlig kväll, hoppas på snart en ny!
Kom hem SENT, men det gör ju inget då man är ledig... jättekul lillsmurf att hinna prata mer med dig denna gång!
//Emilia
Jag hade också jätte trevligt som vanligt!
Roligt med nya ansikten
Men som Antonia sa..det är trist när man inte hinner prata med alla...
Kram på er
/Skrutt
Hej på er!
Nu har jag fått mail från vår präst som ska viga oss och han verkar mkt bra. Jag har maialt honom texten till den vigselpsalm som vi pratade om i tisdags när vi fikade så det ska bli spännande att höra vad han säger! Återkommer när jag fått svar!!!
Vi hörs och ses snart hoppas jag!
skratt-maja - psalm nummer? *nyfiken*
Vi håller också på att funderar över psalmer m.m.
/Emilia