• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Emilia

Sep brud - gick inte så vilt till alls.

Dock var det lite prat om salsa (det vore väl kul att gå ut till salaclub och dansaloss?), men även att kanske någon gång ta och träffas t.ex. en fredag för att inte behöva bryta upp tidigt utan istället kunna ha en helkväll med "brudarna".

/Emilia

• Rydén

Ska man ut och dansa salsa är det nog bäst att jag ringer fästmannens syster. Hon lär ut salsa.

Men det vore verkligen kul om vi alla kunde träffas utan att behöva tänka på att man måste upp tidigt dagen efter.

• Emilia

Rydén - Hihi... vilken dansskola/privat?
    Själv dansat salsa i ca 2,5 år.... men nu var det ett bra tag sedan.

/Emilia

• Rydén

Emilia
    Minns inte riktigt.
    Nåt ställe vid odenplan.

• Emilia

Rydén - Danscomagniet vid Fridhemsplan? Gunilla Skog?

/Emilia

• Rydén

Nej, det är ingen utav dom.

Vad irreterande att inte komma ihåg vad det hette. Jaja, jag får fråga henne nästa gång jag pratar med henne

• Sep brud

Oh vilken bra idé, först planera, sedan praktisera.... En Fredag låter ju storslaget! Salsa, kan inte säga att jag kan men destå roligare....

• Antonia

Wow va ni är snabba på att skriva... har bara varit ifrån tråden några timmar och jag får läsa en och en halv sida för att hinna ikapp!

Ni kommer med så många bra idéer! Jag skulle vääääldigt gärna vilja lära mig salsa, tycker att det verkar så fantastiskt kul. Har en salsafilm hemma som jag stått ett antal gånger framför och försökt härma ;). Så GÄRNA salsa!

En fredagkväll får vi absolut boka! Jätteskönt när man inte måste passa tiden, det går ju ändå så fort när man har roligt!

Rydén, anytime. Skönt att du kom hem! Och kul att man kan hjälpa, mitt lokalsinne har varit uselt men jag har nog övat upp det lite tror jag. Blir glad varje gång jag kan hjälpa någon som frågar om vägen på stan. :D

Lillsmurf: hade du länken till danska bröllopssidan?

Så en BT-träff snart igen kanske?

Kramar!

• lillsmurf

www . bryllup .dk/bryllupsforum/index . php?showtopic=57937

Den här länken leder direkt till hårsidan men det är ju bara att ändra om adressen så kommer ni till första sidan! www . bryllyp . dk

Tack för igår förresten, jätte trevligt! Ser fram emot en ny träffa snart! Har aldrig dansat salsa men någon gång skall ju bli den första! Kommer inte att vara här inne nu på några dagar, skall till hasseludden med min älskade över helgen och vila upp oss och äta gott och bara njuta av varandra, det var där vi förlovade oss!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!