• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • skratt-maja

hej igen!

det var en hejara på att svara fort den där prästen
    han tyckte att texten till vigselpsalmen var mkt fin och såg inga problem i att använda den. Kan ju även säga att våra fudneringar går förutom denna mot psalm nummer 84 och 201. Så ha denna som nummer tre alltså!

Hoppas att ni inte blir uttråkade utav min ainlägg

• skratt-maja

Emilia, jag har skikat ett e-post med den texten till dig för den har inget psalmnummer då det inte är ngn egentlig psalm

• Sep brud

Är det ngn som är klar med sitt kyrkblad eller har tips och ideér på hur det skulle kunna se ut?

Ni får mer än gärna maila mig förslag, letar även efter tips till middags häftet eller vad man ska kalla det.
    Jag finns på camilla.svensson@komab. s e

• Emilia

Sep brud - visst vore det bra med lite tips, själv försökt hitta info, men finner inget bra. :(

skratt-maja - vore kul att höra den sjungas av någon duktig. Svårt att tänka sig hur den låter. Blir nog fin på ett bröllop, absolut.

/Emilia

• annaglitter

Tack för igår tjejer!
    Tänk att det finns så många härliga brudar (i dubbel bemärkelse) i storstan.
    Jag åkte hem till sambon som gått och lagt sig redan (!!?) och försökte pressa på honom idén med att göra alla inbjudningar själv, släppa duvor utanför kyrkan och självklart skjutsa hem gästerna med minitåg :):) Han lät sådär lagom intresserad :)*fniss*

• annaglitter

Han vägrade tro på att jag bara drack vatten. Framförallt efter att jag berättat om hur trevligt det skulle vara om vi alla BT-are åkte hem till lillsmurf och gjorde inbjudningskort mot lite vin :)
    "du är inte riktigt klok" :)

• Rydén

Tack för igår.
    Jag hade jättetrevligt.
    Det var väldigt kul att få träffa er alla.

Och ett speciellt tack till Antonia, Annaglitter och skrutt som guidade mig hem

• Sep brud

Rydén, guidade dig hem.... gick det vilt till???

• Rydén

Hahaha.. Nejdå.
    Jag har bara otroligt taskigt lokalsinne.
    Har heller inte bott så länge här inne stan.

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!