BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Sep brud - visst var det Ni som letade efter hotell för bröllopsnatten, jag vart jätteglad igår när jag såg att "vårt" hotell, har fått 22 poäng i DIs hotelltoppen, en poäng mer än Grand Hotell och Stallmästaregården i Stockholm! Gå in och kolla på DI . se och kolla under hotelltoppen! Det var på servicen de gick förbi med en poäng, hehe!! Nu skryter jag lite, men det känns jäkligt bra i alla fall
hrm... här har jag kikat och kikat, men tiderna när det är träffar har aldrig passat mig... och nu kan jag inte heller... hade varit kul att träffa alla innan det är dags.
Gifter mig på lördag ohc är suuuuuuper nojjig. Jag älskar att skapa och det känns inte "lugnt" när jag inte får sitta ner och fixa... men det finns ju liksom inte så mycket kvar att fixa, så jag slinker in på de saker som jag "lejt" ut ... och .... ääähhh.... spela roll, supernojjig bridezilla har jag iaf blivit...
Ha det så bra
Nanonino - Så spännande! Förstår att du är nojig!! Hoppas allt går bra.
Själv drömde jag min första "Allt går åt hel***" dröm angående bröllopsdagen! Det var totalt kaos, klänningen var ej färdig omsydd, brudnäbben var ej tillfrågad, håret blev totalt fel, gästerna var försenade osv osv. USCH! Vaknade med lätt panik och magont. Huu....
//Emilia
lillsmurf, vadå skryta.... Det är ju det som är meningen ;o) om man någon gång ska ha det bäst av det bästa så ska det väll vara på dagen D. Tack för tipset, jag ringde Victory, men som vanligt...fullbokat!
Nu lutar det år att vi blir kvar på ön... Sviten där var inte heller fy skam... för att skryta lite... hela 200 kvm blir våra!!
Vi har inte kommit någon vart alls med planeringen av bröllopsnatten. Här runt finns bara vanliga konferanshotell verkar det som - även om min m2b har lite funderingarr om taxi in till Stockholm mitt i natten. Vilket inte känns så romantiskt och kul...
/Emilia
Kikade in på DI . se och tittade på hotellet. Jättemysigt.
Hittade också krogtoppen där PA & Co stod med på 15 poäng.
Ingen bra kritik hade de fått.
Hahahaha...
En av DI's kommentarer var:
"Det är och förblir en fisförnäm kvarterskrog för dryga 08:or."
Vi får kalla oss de fisförnäma brudarna
Emilia - förlåt mitt tröga huvud, men vart var det ni skulle vara någonstans? Vill du inte svara här inne kan du maila mig på lillsmurf19augusti @ hotmail . com , det kan ni andra också göra för den delen, så kanske jag kan lägga in era mobilnummer om ni nu vill lämna ut dem, så mailar jag er mitt!
Vaxholm
brudenemilia@ hotmail.com
Emilia, var någonstans ska ni ha festen? Är det Norrort du söker övernattning? Isåfall har jag ett jättebra förslag!