• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Sep brud

Jag ocj min M2B kommer efter frukosten, håller med dig shalimar, vi sover tills vi vaknar....

• Skrutthumlan

Jag och Kristian kommer att gå på mässan på söndagen.
    Vi är båda upptagna på var sitt håll på lördagen.

Men denna gång ska vi komma dit tidigt så att man inte missar hälften

/Skrutt

• lillsmurf

Hej allihopa, tillbaka efter en underbar helg på Hasseludden!

Jag ska också till bröllopsmässan, på lördagen, men jag och min mamma kommer att stå och hänga på låset vid 10!

• Emilia

Sattsar också gärna på att vara där tidigt... bara jag hinner sova någon timme först. Eller kanske inte, får se hur det blir.

/Emilia

• Veronika

Hade varit kul, men jag hoppar nog den här mässan. Har lite fullspäckat schema nästa helg. Men ni som ska gå får ha det så trevligt och berätta allt sen!

• Fröken W

Jag (vi) kommer också att hoppa över den här mässan, det får räcka med den förra, plus att vi har så himla mycket annat att pyssla med för tillfället.

Har ni bestämt någon ny träff? (jag orkar inte kolla bakåt....) Som ni säkert märkte (?!) så hann jag inte dyka upp till träffen (träffarna?) i förra veckan. Men jag hoppas att jag kan nästa!

• Rydén

Jag och sambon kommer nog åka till mässan.
    Vet dock ännu inte vilken dag det blir.

Vi var faktiskt på en mässa igår. Möbelmässan! Det var himla kul att gå runt och titta på alla fina möbler som man skulle vilja ha.

• Antonia

Vill bara önska alla en fantastisk Alla Hjärtans Dag med era älsklingar!

Jag och min älskling har haft en fantastiskt mysig och kärleksfull dag :).

• shalimar

Vi hade också en jättefantastisk dag igår (började med mousserande vin kl.00.05, innan vi gick och lade oss...)

Vi har ändrat oss och kommer att åka till mässan på fredag, eftersom vi måste iväg och fixa bilen på lördagen. Någon annan som ska dit på fredag?

• MalinF

Nu börjar det dra ihop sig ordentligt för min del! På lördag smäller det...och hjälp vad tiden går fort. Vi har lite småsaker kvar att fixa, men M2B är tack och lov ingen rödbeta nu i slutfasen (Ni har väl sett tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m917282.html), så han fixar och donar han också. Toppen!!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!