• StinaGerman

Helsingborgsträff

Hej alla lyckliga och blivande helsingborgsbrudar!
    Mitt bröllop är nu bokat till den 13 augusti i Nyköping. Men vi bor i Hbg och jag vill jättegärna fixa ihop en träff med er andra! Jag är i behov att utbyta ideer och erfarenheter med någon annan i samma situation, dessutom skulle det vara trevligt att få fler bekanta i denna underbara stad!
    Kram Stina

• Svar på tråden Helsingborgsträff
  • Rystall

Jo han ringde (väldigt stressad) upp oss för två veckor sedan. det lät nästan lite problematiskt. Han lovade att återkomma men vi blev lite nervösa så jag ringde i början på vecka så vi skall dit på lördag.

• Rystall

Vad sägs om ondag kl 18. Blir det bra med Chocolatte? Eller har nån annan nått förslag?

• Ms. August

Åhhh, va skoj! Jag kommer jätte gärna.. Är det Onsdag kl 18.00 på Chocolate som gäller då?? Hoppas på massor med skoj tips!

• Glädje

Vi ses på onsdag, det ska bli jätte kul!

Rystall, vad sa de på Dunkerska? Ingen har hört av sig till oss. Vem ska man prata med nu?????

• Rystall

Glädje. Du skall prata med en man som heter Björn. De verkade lyhörda för våra önskningar och kom med bra förslag på hur vi kunde ordna med saker och ting. Där emot var vi väl inte så begaistarde i maten med det skulle bli annan meny till hösten. Dessutom skulle de kolla förslag på buffé åt oss. Lite dyrare har det blivit

• Lizzard

Jaha det verkar som att alla ska gifta sig detta året. Jag gifter mig inte förrän 29juli nästa år. Än så länge är vi hemliga hihi

• Glädje

Rystall, tack för ditt svar. Jag känner mig lite lugnare nu.
    Vad kul det ska bli att ses på onsdag då kan vi prata vidare.

• StinaGerman

* Piff Puff *
    Nån mer som är på?

• Glädje

Hej StinaGerman!
    Hur många är vi nu? Ligger Chocolate vid Maria Kyrkan?

• StinaGerman

Njaa.. Det är nog cafeet som ligger på Sundstorget, har uteplats.
    Hur många är vi nu? 5 st

• iiika

Hej!
    Jag kommer också gärna imorgon, men kan inte redan kl.18, så jag kommer lite senare - hoppas ni sitter kvar lääänge!!! Kan jag kanske få någons mobilnummer? Eller det vill man kanske inte skriva här...? Maila det i så fall till blomsterflicka@hotmail.com.
    Har Chocolatte öppet efter 18 förresten?

• Rystall

Jag bor nästan bredvid så jag kan kolla nu när jag går förbi.

• Rystall

Jag har kollat öppettiderna nu och de stänger redan kl 18,30 på Chocolatte. Är det nån som har nått annat förslag? Signe Bergkvist/kafferepet? Eller Alexandra?
    Jag har iallafall mail: rystall@tjohoo.se

• Rystall

Eller kanske ska vi träffas vid Chocolatte som bestämt och sedan gå till något annat ställe ifall någon missar detta inlägg. iiika jag mailar dig mitt mobilnummer så kan du ju ringa oss när du är på G.

• Glädje

Ska vi bestämma att vi träffas utanför Chocolatte 18.00 och sedan går vidare? Rystall har rätt i att det kanske är någon som missar det när vi ändrar så sent.

• iiika

Tack för mailet Rystall! Jag ringer dig när jag är på väg! Hoppas att jag hinner vara med en stund i alla fall! Vi ses!

• StinaGerman

God Morgon!
    Vad kul att vi verkar bli några stycken, tror det är : Rystall, Glädje, Ms August, Lizzard (?) StinaGerman och iiika (senare).
    Vi ses kl 18 Chocolatte som vi sagt då.

• Ms. August

Godmorgon,
    Ser fram emot att träffa er alla!
    Ha en bra dag alla!

• majhumlan

Nu börjar det att dra ihop sig för mig, bara 2 1/2 vecka kvar. Nervositeten börjar komma....

Hoppas ni får en trevlig kväll med mycket bröllopssnack, tyvärr är jag upptagen, men jag har å andra sidan det mesta fixat redan (som tur är, annars hade jag fått panik nu).

Idag har jag slutprovat klänning med alla tillbehör, träffat frisören och makeuptjejen för den slutliga konsultationen. Känner att det här kommer bli precis så som jag har drömt om *myser*

• agronom

Någon av Er HBg-brudar som ska gifta Er i Vikens kyrka i pingst?

Svar på tråden Helsingborgsträff