• Carrie

Lust att ses?

Någon som vill fika och snacka bröllop?
    Gärna nån i min ålder (28).

Ha det bra!

• Svar på tråden Lust att ses?
  • muminlina

Nu har det löst sig med mitt tärn problem. Och nu kollar jag efter klänningar... tips på sidor?

• TidigtUte

Muminlina: Numret du fick av mig ang fotografen, strunta i det! Han tar inga uppdrag just nu.

• muminlina

TidigtUte - ok, bra att jag inte kommit för att ringa än då :)

• Mimmis

Hej tjejer!

Det verkar så mysigt att prata med andra blivande brudar, kan man hänga på? Kanske har ni några tips på håruppsättningar, jag har grym beslutsångest inför vad jag ska välja

Hoppas att vi ses, den 14 april kl 18.00 var det väl?

• Frank 2 B

Jobbigt att folk inte kan förstå och respektera andras saker. Förstår mig inte på dem som måste sno andras grejer. Min cykel försvann i höstas och det kändes jättejobbigt att någon bara tar.

Mitt tärnproblem har också löst sig. Jag kommer inte ha den tärna jag frågade först utan en annan tjejkompis som blev jätteglad när jag frågade. Skönt att ha det avklarat.

Är det ok att komma lite senare den 14:e? Jag kan dyka upp vid 19-tiden, förhoppningsvis tidigare.

• Bride2B..

Vart skulle ni träffas den 14:e?

• muminlina

Frank 2 B - Va bra att ditt tärnproblem löste sig. Hur gick det med din första tärna?

Bride2B.. - Vi ska träffas på coffée dream på linnégatan, vid olivedalshållplatsen.

• TidigtUte

Bride2b: Blir en halvuppsättning, hon visade lite snabbt hur det skulle bli, kanon!!! Ska köpa lite löshår oxå.

Mimmis: Välkommen, kul med fler brudar

• Bride2B..

Jag ska se om jag kan komma på den då :)

TidigtUte, nämän vad kul att ud blev nöjd. Tog du några bilder? *nyfiken*

• TidigtUte

Hej tjejer!

14/4 18.00 är fortfarande spikat va? Hur många är det som kommer?

Svar på tråden Lust att ses?