Lust att ses?
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Jag kan inte komma för jag slutar 18.00 och kommer stinka frityr *blääh*
Jag kommer.
Jag kommer!!!
Jag kan tyvärr inte komma imon. Ska kolla på ringarna då och kan tyvärr inte ändra den tiden.
Millemo o Muminlina: Jag tar med mig era tidningar nästa gång vi träffas.
Hej tjejer!
Jag har hastigt och lustigt fått åka på tjänsteresa till Stockholm och mitt flyg går samtidigt som vi ska träffas imorgon, alltså kl 18,00 från Bromma Flygplats. Jag kommer nog inte hinna till fiket innan ni är klara och ska hem. Kanske kan vara där vid kl 20,00 om jag är snabb och om det inte blir några förseningar... det blir både stressigt och sent. Tråkigt! Det var mkt trevligt sist. Jag får haka på nästa gång istället. Ha det bra tills dess....
Hur hittar jag? Bussen till Olivedalsgatans hållplats - och sedan? Vad hette stället?
Om ni ändrar er imorgon på dagen och ställer in fikat - så vore jag jätte tacksam om ni smsade mig - tror ni har numret. Tack!
Millemo - åker du 1'an så är coffée dream precis över gatan åker du 6'an så är det snett mot linnéplatsen. Hållplatserna heter alltså båda olivedalsgatan. Det är en rätt stor och tydlig skylt så du ser stället om du kollar runt :) Det finns ett annat ställe som heter coffée house men det är inte det...
Jag kommer imorgon, men skulle något hända så sms'ar jag. Är det du och jag Millemo eller någon annan också?
Hej!
Jag skulle också gärna vilja komma, hoppas att jag hinner för jag ska till frissan innan. Har aldrig varit med på era träffar men "bättre sent än aldrig"
Jag ska försöka hitta!! Annars ringer jag.
Mimmi kul att du oxå följer med! Ses ikväll!!
Jag kommer inte att komma med idag. Kom hem ganska sent igår och ska hinna med o träna idag o så. Meddela vad ni bestämmer för nästa gång. Jag har en tidning hemma hos mig som jag tar med till nästa träff.