Inlägg från: Bride2B.. |Visa alla inlägg
  • Bride2B..

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Fru Larsson, det är ytterst okej.... vi skall också få en dubbelsäng av svärföräldrarna som bröllopspresent istället för pengar... den går ju typ på mer än 5000 kr i alla fall så det är ju bra då vi ändå skall köpa en när vi flyttar ihop!! :D :D

• Bride2B..

Jag ska me ta min älsklings efternamn sedan *hihi*

• Bride2B..

Lucyinthesky, SKIT SNYGGT pannsmycke tycker jag :D

Ni tjejer som säger att efternamnet är "ovanligt" vad är det för namn? *nyfiken*

• Bride2B..

Oj, jag märkte att tråden kommer stängas snart... :(

• Bride2B..

eller jag kanske e helt fel ute o den kommer "räcka" i 1 månad till i alla fall...

• Bride2B..

Emelud.. vad kul.. *pirrigt kul*
    Mina klänningar till brudföljet har lavendar skickat idag... kan redan kolla efter de på ems från o med imorgon... så jag e också lite pirrig om att de skall passa...! Orkar inte lägga ut mer tid och har inte ens råd att betala mer än jag redan gör... *håller tummarna*

• Bride2B..

Emelud... exakt så känns det! *hihi* nu vill man bara att de skall komma hiiiit :D

• Bride2B..

Emelud... mjo jag menar min brudtärna, min blomstertjej och min lilla brudnäbb... De ska betala sina egna kläder. Jag ska stå för blommor. Pengar pengar här me!! :(

• Bride2B..

Jag ringde till Prästkontoret idag och gissa vad... :D
    Vi har äntligen blivit tilldelade en präst... En kvinna.. (vet dock inte om jag vill ha det.. får överväga)

Vad tycker ni?

• Bride2B..

Titrania, Jag vet inte riktigt.. jag vill nog hellre ha det mer traditionella... Äsch jag vet inte.. men vi får som sagt se!! :)

agronom, varför ber ni inte om en kvinnlig?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)