Inlägg från: Bride2B.. |Visa alla inlägg
  • Bride2B..

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Kritvitt för mig... Dyra märken också men väl värt det sedan tror jag ;)

• Bride2B..

Mischa, yepp jag sitter på frissan o gör det :) det bästa är att de är skitbilliga.. jag får frisyren för 600 kr :D

angående morgongåvan :)
    Jag har världens bästa grej till min älskling (tycker jag i alla fall) *hihi*
    För det första så skall jag hemlighålla en vigselring till honom med prästen (det är bara jag som skall ha en egentligen men nu har jag bestämt att han me ska få en :) en som jag äntligen hittat som matchar *glad*) och sedan så skall jag ge honom MC-lektioner. Han har velat ta MC körkort jättelänge men han har inte fått det utav mig pga tidigare historia typ att alla män i min familj/släkt har krockat och varit med om en olycka när det gäller MC:n. Men nu ska jag vika med mig litegrann tänkte jag ;) och överraska honom med MC-lektioner. Han kommer att bli helt paff *jag e bäst* gissa vilken uppskattning jag kommer få sedan haha, hoppas jag i alla fall! :D ;)

• Bride2B..

Åhh vad bra att han gjorde det Fru Larsson. Du kanske kan fråga honom lite frågor om hur många lektioner brukar gå åt och lite om det :)

• Bride2B..

ojdå, jag som tänkte att man inte behövde så många lektioner eftersom det i princip är som bilkörning (alltså alla trafikskyltar osv) vad är det man behöver göra förutom att lära sig växla o bromsa egentligen? hmmm.... jag ska gräva in i det lite mer längre fram :)

• Bride2B..

Fru Larsson, Jag får nog nöja mig med att ge ett par lektioner och böckerna i så fall ;)

Titrania, vad kul att ni köpte en likadan. Det är inte många som har den har jag märkt. Det är mest "Inbjudan" eller "Bröllop" stämpel som är på korten.. men men :)

Mischa, tack för komplimangen angående solglasögonen *rodnar* Jag vet faktiskt inte vad det är för märke på de, tror inte de har några hehe... så clueless är jag ;)

• Bride2B..

Titrania, yepp tycker jag me :D

• Bride2B..

Mischa, jopp :) jag köpte de på H&M... Rätt billiga var de också, 50 kr :)
    Hoppas du hittar de!

• Bride2B..

Mischa, vassegod :D det får bli vår hemlighet bara... (och de som sett våra inlägg) eftersom jag inte vill se ALLA på stan ränna runt me sånna på sig ;)

• Bride2B..

Mischa *tummen upp* :D

Fru Larsson, bra sida me hår för de som söker :) jag har redan hittat min *hihi*

• Bride2B..

Lucyinthesky, gulligt gjort av din mamma tycker jag. Väldigt duktig hon är också :) Jobbar hon med sånt annars eller?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)