Inlägg från: Bride2B.. |Visa alla inlägg
  • Bride2B..

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Min är likadan. Han tycker att allt ståhej är för mycket.. men vadå, man får ju liksom bara ett antal par dagar i livet att verkligen synas och berömmas då ska man fan ta vara på de stunderna tycker jag... FYSKÄMS på de

• Bride2B..

Mischa :) vilka ringar blev det?

• Bride2B..

Mischa, det betyder otur att ha på sig ringen i förväg ;)
    har du bilder på de?

• Bride2B..

Mischa, vad trist.. antar att du får ta kort på provringen o lägga upp den någonstans :) är så nyfiken *hihi*
    Av me ringen gullis för säkerhetens skull (jag är en skrockoman, inte till fullo men när det gäller bröllop så är jag d ;))

• Bride2B..

Mischa, I know what you mean!! Jag tycker också det går så jäääävla slööööttttt.. *gaah* man orkar inte vänta liksom ;)
    Har ni mycket kvar i planeringen? (det var den 3:e september ni skulle vigas eller? *senil*)

• Bride2B..

Mischa :) samma datum som du ;)

• Bride2B..

Mischa, hmm.. spara pengar ;) köpa presenter till tärnan och bestman, morgongåvan, handskar, tiara, dekorationer, rispåsar, presentpåsar och maten typ.. vet ej om jag glömt nått... jag vet inte vad jag ska ge min brudtärna o bestman. Vad skall ni ge?

• Bride2B..

Fru Larsson, låter fint. Men jag tänkte ge de nått som de kan minnas länge och spara...

Lucyinthesky, cool present

jag ska skicka iväg inbjudningarna i maj någn gång! :)

• Bride2B..

Lenchen, kul att ni fått tag på ett band :)

• Bride2B..

Fru Larsson, vi får hjälpa varandra ;)

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)