Inlägg från: Lucyinthesky |Visa alla inlägg
  • Lucyinthesky

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

vi tog en som vi hittade här på BT

För att inte få dubletter
    av duka vaser och gröna assietter
    ber vi er att strunta i paketen
    och istället ge oss möjligheten
    att åka på en resa till solens land
    och få vandra hand i hand
    litet öre hjälper mycket
    skänk en slant efter eget tycke

Vi tyckte den va kort å bra!

• Lucyinthesky

Skickade inbjudningarna idag!! Spännande!!
    Undra när dom börjar ringa å tacka ja.. eller nej..?

• Lucyinthesky

Lämnade in min farmors ring för att få den förminskad och graverad till mig. Det kostade bara 250 kr! Snacka om billigt!!
    Tur att budgeten går på rätt håll...

• Lucyinthesky

Fru Larsson:
    Det brukar nog vara dyrare på andra ställen. En arbetskamrat tipsade om denna guldsmeden och sa att hon va billig.
    Min syster skulle förminska båda sina ringar, och det skulle bli 150 kr. Så tydligen e hon alltid så billig!

• Lucyinthesky

Va hos sömmerskan idag och tog mått!! Hon sa att hon skulle ha den uppsydd så jag kunde prova den om 2 veckor! Spännande! Nu e det ju på riktigt!

• Lucyinthesky

Hon får 600 kr (vi känner henne lite grann)
    sen har jag köpt tyget på stoff och stil i malmö, det blev 250 kr (!) ochså lite band och grejer så jag räknar väl med att det slutar på 1200 kr kanske. Det e ju ganska själigt ellerhur :)

• Lucyinthesky

Titrania:
    Jättefina skor!

Idag va vi på bröllopsgudstjänst! Vi kollade in vår präst och fick höra olika psalmer och bröllopsmarcher. Det va givande!
    Vi ska ju ha medeltidsmusik så det blir inga marcher, men det pirrade ordentligt i magen när man hörde!
    Prästen verkade helt ok!
    Men det e ju låååååååååånga 5 månader kvar...

• Lucyinthesky

Vi ska gifta oss klockan 16, och fotograferas utomhus efter. Har inte alls tänkt på dethär med ljuset!! Men det ska väl kunna gå? Man kanske inte kan begära strålande sol, men visst ska ljuset räcka till.. Får nog ringa och prata med fotografen igen..

• Lucyinthesky

Idag har jag varit hos sömmerskan och provat min klänning för första gången!!!!
    Precis som jag tänkt mig! Skönt att hon fattat hur jag menar!
    Den kommer bli underbar!

Ingen har ringt och svarat på våra inbjudningar än :( men det tar väl lite tid!

Måste tillbaks till jobbet!

• Lucyinthesky

Bride2B..

Jag tyckte att frisyren blev skitsnygg!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)