Inlägg från: Lucyinthesky |Visa alla inlägg
  • Lucyinthesky

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Kommer så långt nerifrån man kan komma... Trelleborg!

• Lucyinthesky

Handlade underkläder idag, hudfärgade så det inte syns under klänningen. Men man kanske ska köpa nåt annat till senare på kvällen :) kanske inte så romantiskt att ha hudfärgade underkläder...

HUr har ni andra gjort? Det kanske funkar med vitt för er?

• Lucyinthesky

Mischa
    Vi har hittat ett par jättefina ringar i rostfritt stål vi ska köpa som morgongåva, och gravera nåt fint i!

• Lucyinthesky

Har ochså skaffat en sån som räknar ner på vår sida, så nu e det 148 dagar kvar! Låter lääääänge!

• Lucyinthesky

Det är min mamma som gjort sidan till oss. Tycker att den är lite väl mycke.. men jam vad säger man. Det e bara att tacka och le

• Lucyinthesky

Nä hon e sjukskriven, så hon har mycket tid att sitta å pilla med sånt!

• Lucyinthesky

Vi ska köpa vars ett smycke till vår tärna och bestman som de ska få när vi gör oss färdiga, som de kan ha på sig. Har hittat ett jättefint armband i medeltidsutförande till min syster med gröna stenar, och så ska jag köpa ett lika dant till mig fast med vita stenar. Undra hur man ska kunna hålla sig...

Bestämde tyg till min systers klänning det blev mörkgrön sammet, helt underbar! Kommer passa perfekt! Nu ska man bara köra och handla det ochså!

• Lucyinthesky

Börjar bli lite orolig över mitt pannsmycke..
    Beställde och betalade för ett par månader sen och har inte hört nåt på länge... Tänk om dom har lurat mig? Har mailat men inget svar. Var ska jag då hitta en lika dan som jag beställt? Hoppas verkligen att det finns en förklaring.

Hoppas ni andra haft en bra start på veckan!

• Lucyinthesky

Har äntligen fått mail från dom som gör mitt pannsmycke! De har postat det idag!! Så jag får det väl om en vecka! Längtar! Hoppas nu bara att det blitt som jag önskat!
    Hoppas alla får en trevlig valborg!

• Lucyinthesky

vi har 1/8... tycker att det e i senaste laget..

• Lucyinthesky

Fick mitt pannsmycke från USA idag! Helt perfekt! Bättre än vad jag väntat!!
    Ska fota å lägga ut sen!!

• Lucyinthesky

Hej allihop!

Skönt att det e lördag va?? Själv e jag på jobbet, slutar halv 10 ikväll... :(

Kan inte komma ihåg om jag har skrivit detta innan i veckan, men jag har iaf hämtat ringen!! Den blev underbar!! Kanske lite glittrig för min smak, men jag vänjer mig! Kul att den har tillhört min älskade farmor!
    Måste bara pröva den hela tiden! Å jajag vet att man inte får göra det, men den har ju suttit på farmors ring innan så det gälls kanske inte :)

Ha en skön helg!
    Ska jag ha när jag slutar jobba...

• Lucyinthesky

Hej allihopa!

Vi var å pratade med kokerskan igår i den lokalen vi hyrt, kändes inte bra. Hon bara babblade om hur vi skulle ha det istället och ska ni verkligen ha det så? (maten bla.) inte kul. Vet att vi ska skita i vad folk säger och göra som vi vill, men det känns inte kul att höra sånt.. Sen tillkom det en massa extra för dukar och sånt som de inte berättat för oss tidigare... Vi som trodde vi skulle komma billigt undan.. jaja det ordnar sig!
    Behövde bara skriva av mig lite...

• Lucyinthesky

Börjar känna mig väldigt stressad, det e ju så mycket kvar att göra.. det e 114 dagar kvar... man kommer hinna, men hur ska man hinna med vardagen??

• Lucyinthesky

Pratade med en av mina bästa kompisar igår. Hon frågade om hon och hennes nya pojkvän ska sitta bredvid varandra på middagen.
    Vi har placerat henne nära honörsbordet och honom lite längre bort eftersom vi upplever honom som en som har lätt för att prata och ta kontakt med nya människor. Då berättade hon att han hatar att gå på bröllop och hatar bordsplacering, så vi ska sätta honom vid henne.
    Men vi va ju så nöjda med bordsplaceringen!! Det finns ingen vi vill flytta på direkt...

Hur hade ni gjort?

• Lucyinthesky

Nä vi går inte efter etikett! Det e jättesvårt att få ihop det bra! Vi funderar på att sätta de mitt emot varandra. Jag vill ju ha henne nära mig, men då puttar vi bort en av min m2b:s bästa vänner... suck! Det ordnar sig väl.. ville bara höra era synpunkter..

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)