Lite tips?
Hej.
För två månader sedan började jag mitt nya liv. Jag började äta nyttigt och uteslöt till en början läsk och godis helt och hållet. Jag har alltid tyckt om att träna och nu är jag uppe i 5-6 timmar i veckan (blandar kondition och styrka och tränar aldrig samma muskelgrupper två dagar i rad)
Nu till det lite konstiga. Från att ha ätit godis och chips flera dagar i veckan och varit snudd på beroende av coca cola tycker man ju att det borde gjort stor skillnad när jag slutade helt med detta?! Men vågen rörde sig inte en millimeter. Efter sex veckor började jag slarva lite igen och de senaste 2 veckorna har jag ätit godis både fredag och lördag och inte tänkt speciellt mycket på vad jag ätit under veckan(men tränat som vanligt). Och nu helt plötsligt har jag tappat 4 kg (!) under dessa två veckor.
Har jag ätit för lite innan? Eller kommer resultatet bara så här sent?Tror ni att jag får i mig för lite om jag skulle välja att byta ut någon måltid i bland mot nutrilett eller liknande? Jag inser att jag inte kan fortsätta gå ner i vikt i det tempo jag gått ner de senaste två veckorna men är rädd för att stanna helt igen. Tacksam för alla svar och tips jag kan få?