• myrkur

vad väger ni som är 170 cm?

och vad har ni i midjemått?

• Svar på tråden vad väger ni som är 170 cm?
  • wera

Jag är 169 och väger 59-61 kg. Mitt midjemått är 76 cm. Fattar inte hur samla midjor ni andra har? Jag anses vara smal och har en platt mage.
    Skall jag tolka detta som jag är kraftigt byggd? Jag som alltid fått höra att jag är så smal Jag har strl.36, 38. Obs! Jag menar dem gamla 36 och 38 storlekarna. Storlek 36 och 38 har vuxit den senaste tiden har jag märkt, likaså S och M storlekarna.

• nano

Äh, jag måste nog korrigera mitt midjemått efter att ha läst de övriga inläggen... Jag mätte ju på smalaste stället.
    Mäter jag över naveln hamnar jag kring 74.

• Jessica.K

Uj uj... passar inte in här med alla smala flickorna...
    längden ligger på 168, vikten på närmare 80-sträcket och midjan till 85... runt höfterna kan jag mäta till 103!

• Tean

170cm, 67kg, midja 75cm (tror jag, lite osäker om jag mätt rätt). Skulle vilja väga 64kg, vet att jag mår bättre då när det lösa hullet precis vid höfterna försvinner för de sätter sig bara exakt _där_

• Nightingale

Nickolina
    Känner du dit lite småfet när du väger 65?

Jag är oxå 175 och väger 70, håller på att gå ner till 65 som är min målvikt... Ska bli spännande att se hur jag känner mig!

• ChristiansBrud

jag är 171cm, väger just nu 81, men har varit uppe på 86. målvikten är 68 och jag hoppas ha nått dit när sommaren är slut.
    midjemåttet är just nu 91 ovanför navel och 82 på smalaste stället, beroende på vart midjan nu sitter.

• evelina.

det är nog väldigt olika.. jag är ju 170 cm och väger 53-54kg (34 i klädstorlek) och känner mig faktiskt inte supersmal direkt..

• ChristiansBrud

evelina.
    jag har svårt att se att du inte skulle vara supersmal.

• evelina.

ChristiansBrud: alltså.. jag tänker ju inte påstå att jag är tjock direkt. jag vet ju att jag skulle kunna väga en hel del mer och endå ha en normal vikt. men det är ju ändå skillnad på kroppbyggnaden hos olika människor å så. jag har t.ex. säkerligen mindre bröst än dom flesta av er.

• marian

Vi är ju alla byggda jätteolika. Jag är 175 cm lång, jag väger mellan 70 och 75 kg och har ett midjemått på 78 cm. Platt mage har jag haft nästan hela livet (utom när jag vägde 90 kg). Men däremot har jag alltid haft stora bröst, kraftigt axelparti och är väldigt bred över höfterna. :D Jag kallar mig själv yppig, och jag tror att det är bästa sättet att beskriva min kropp.

Jag gillar den.

Svar på tråden vad väger ni som är 170 cm?