vad väger ni som är 170 cm?
och vad har ni i midjemått?
och vad har ni i midjemått?
(jag ska tillägga att folk tyckte att jag var yppig/kurvig även när jag vägde 50 kg till min längd, fastän jag var väldigt smal. Mycket skumt.)
marian: du kanske har sån benstome så även när du väger så lite ser du relativt "kurvig" ut. vissa blir ju bara helt "raka" när dom blir smala.
Ha ha
Kollade just igenom de senaste inläggen och hittade mitt eget. Hade skrivit att jag var 1.66 cm lång. Det ska ju nog vara 1.66 METER... men det är jag säker på att alla förstod Men lite komiskt var det...
För att ingen heller ska tro att jag tycker jag är tjock, nä det tycker jag absolut inte! Råkar bara vara en sån som kan äta hur mycket som helst Och det är ju tur då man är en gottegris och gillar god mat
Var nöjda med er själva hur ni än ser ut! Somliga har större lår, några har större rumpor medan vi som är åt det magrare hållet inte har så stora meloner att stoltsera med
23.7-brud
Haha, undrade faktiskt hur du såg ut
Lät himla kul med knappt 2 cm o så många kilon
är 170 och väger 58kg, har gått ner från ca. 72 kg. nu fattas bara muskler
*host* ska måttbandet ligga löst runt om eller ska man dra åt lite?
när det ligger löst har jag 70 cm och när jag drar en del så har jag 64 cm. så jag är väl rätt "mjuk" kanske ;)
man ska hålla andan och dra in magen så mycket man kan sedan mäta och dra av 10 cm från resultatet. ;)
evelina.
låter ju inte så tokigt ;)
Jag är 1.70 m, väger typ 68-69 kg någonting och midjemåttet ligger på 78 cm.
Lite för sladdrig mage i eget tycke... arbetar på det.
Skulle ge mycket för att ha ett midjemått runt 65-70 cm *drömmer*
Jag ar 173 com och vager 64 kilo. Midjemattet ar 68 eller 71 beroende pa hur mycket man drar. Jeans strl 29. Fast igar hade jag pa mig ett par byxor som fick mig att se ut som jag hade varsta ridbyxlaren a la 20-talet. Det var inte sa snyggt. De byxorna far jag nog ge bort.
Är 170 cm lång, väger 55 kg
midjemått 69 cm.