vad väger ni som är 170 cm?
och vad har ni i midjemått?
och vad har ni i midjemått?
Oj då, tyckte det stod 'hur mkt väger ni som är runt 170'... jag får väl lägga in mitt svar på den andra tråden då...
=) jag är 174 lång och väger 52 kg. Men jag ser inte för smal ut.
Hejsan!
Lita inte på vågen!
Jag är 162 och väger 59kg vilket många tycker låter mycket för min kropp, men jag tränar varje dag i mitt yrke, är vältränad och har 74 i midjemått. Mitt tips är: släng vågen, träna och ät regelbundet, ät och drick vad du vill med måtta.
Lita på spegeln och ditt välbefinnande.
Gerry Glitter:
jag förstår inte hur folk kan tycka att det låter som om du väger för mycket. Du har ju ett BMI på 22,5 vilket är fullt normalt!
1, 70 lång och väger 74 kg just nu. Skulle vilja gå ner 10 kg men det verkar helt omöjligt, min kropp verkar trivas med denna övervikt... Intalar mig själv att det bara är muskler, tränar nästan varje dag.
Oj, missade... midjemåttet är nästan 80.
174 lång och väger 73,5 kg....usch vill gå ner till runt 65 kg
midjemått: 81
byst:95
höft:105
Är 173 cm väger 74 har ett midjemått på 77 och ett höftmått på 105.
Jag är 1.71 och väger 64.
Tänker dock gå ner till 56-58 (har gått ner 18 kilo änsålänge).
176cm och 69 kg. SKA ner en 6-7 kg innan bröllopet i augusti. Får bara inte tummen ur bara
170 cm lång väger 58kg. min sömmerska tycker jag skall äta upp mig, så jag jobbar på att gå upp till 60 men det är inte lätt.
172 cm och vager mellan 62-64. Har tankt springa pa gymmet nu i var sa jag far lite snyggare muskler sa da gar jag kanske upp lite, men det gor inget.
177 cm, väger 63 kg. Har inte tränat på ett tag men det skall ajg komma igång med nästa vecka när mamma, pappa och blivande svärmor åkt hem. Lugn och ro och åter till vardagen. Har inte midjemått men jag kör en 30-31 i jeans
170 cm, väger 64-66 kg, midja 75 cm. Trivs väldigt bra med mig själv faktiskt. Dock hade det varit kul att komma i sin gamla studentbalklänning (som hittils endast blivit använd 2 gånger), nu när alla kompisar börjar gifta sig.
Hej har varit bort från bt ett tag men nu såg jag era inlägg,
EhjärtaK = sant , smart idé att sy egna klänningar typiskt att jag är ínte duktig på sånt;)
Frances , precis så har jag det också
xs 34 överdel och underdelen är small 36 ibland även medium.
53 kg och 70 i midlemått.
177 cm, 58 kg... Trivs så där... Skulle vilja flytta om en del saker på kroppen Tex mage o rumpa till bröst... Hihi.
178 cm lång och väger mellan 62-63 kilo. Midjemåttet över naveln är typ 82 och på smalaste delen 72 cm (31 i jeans ungefär).
Mitt mål har egentligen inget med vilkten att göra, jag vill få bättre kondis och bli av med "flabbet". Låter kostigt då min vikt är relativt låg för min längd men jag har verkligen en flabbig mage....Har kommit en bit på vägen, har minskat mitt midjemått med typ en tum på sista månaden (vikten är oförändrad).
Ser fram emot en tum till då jag kommer i mina 5 par jeans och typ 7 par byxor som jag växt ur....Blir billigare så än att köpa nya brallor.
Hade ju varit superbra om man, som Sandi99 skriver, kunde möblera om kroppen lite