Ja, det är ju bra att det hände innan bröllopet och inte att det uppdagades efter bröllopet... men visst sved det rejält att ställa in allting när allt var klart och färdigplanerat 
LivingNight skrev 2007-11-23 17:22:11 följande:
Yllo: Ja, det är ju skräckscenariot. Men hände det inte innan äktenskapet så skulle det nog sannolikt hända under tyvärr. :(
[/citat]
I den frågan är jag nog lite osäker när det gäller just den här killen... Han har aldrig varit otrogen före eller efter.. Vi diskuterade igenom allting och han erkände att han inte hade några känslor för den där andra kvinnan, förutom att det var skönt att ha sex. Han sa också att han aldrig kysst henne utan att när dom träffades så var det "pang på rödbettan". Han såg på henne som en prostituerad som han bara gick till för att få utlopp för sina behov... Annars hade vi ett underbart förhållande där vi aldrig bråkade eller var oense. Vi var helt på samma våglängd. Helt ärligt så har jag aldrig varit i ett mer harmoniskt förhållande än det där... inte ens nu med min man

malous skrev 2007-11-23 17:36:37 följande:
[citat]
Hm, ja, för otrohet brukar ju inte direkt vara ensidigt kopplat till just behovet utan snarare till förhållandet i sig.