• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • Fru Larsson

Ellte Du ska nog ha en pepparbiff till middag!

Lovisa78, morötter är MYCKET godare än oboy och rostade smörgåsar

Jag älskar faktiskt morötter men när djävulen flyger i en så glöms det liksom bort.

• Mia-76

Jag tror också att Ellte ska få pepparbiff idag. Eller pepparrotskött kanske, peppmatsedeln kan utökas

• Fru Larsson

Åh- PEPParkaka. Skoja bara. Usch (vem försöker jag lura egentligen)

• Lovisa78

He, he

PEPPsi, eller hur blev det där...

Mmmmmmmmorot :D

• Ellte

...en pepparbiff senare... ;)

*var bara tvungen att säga det*

• Lovisa78

Gött för dig, tjejen! :)

• Forsfors

Idag när jag drev omkring på stan och fönstershoppade, så hittade jag tillbaka till min motivation! Fick plötsligt klart för mig exakt hur jag vill se ut, NÄR jag vill se ut så, vad jag ska ha på mig och att jag måste kämpa för att komam dit. ska planera en riktig partyhelg med en kompis om lite mer än ett år har jag bestämt nu, jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig (kläder som det var år sedan jag använde men som är så snygga) och så ska jag slita som fasiken för att vara råsnygg och vältränad och tillfreds med mig själv den helgen, och då ska jag belöna mig själv för allt slit genom att gå på sminkkurs med min kompis, sedan fixa håret, gå ut och äta en god middag på kvällen och sedan ut och dansa hela natten! jag och kompisen ses bara ungefär 1-2 gånger om året, hon kommer hit om några veckor till vårruset, ska se till att hon är med på planerna då...möjligtvis att man kan ta en kryssning och festa loss på?

• Jen78

Hej mina små gryn!
    Vad det är roligt att läsa era inlägg, jag ler med hela ansiktet.

Min karaktär är dock fortfarande på rymmen, har frossat i 3 dagar nu. Har dock ätit precis allt jag varit sugen på så nu blir det ändring from imon. Åt så mycket godis igår så idag var jag, hör å häpna, sugen på BANAN! Aldrig hänt förr...

Ni e duktiga!

Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2