• Hetta

Träff i Umeå tråd nr 3

Startar en ny tråd för Umetjejer!

l i s a:
    Jag antar att du är så glad att du känner för att tacka?
    Vi flyttar till Umeå för att jag har fått en doktorandtjänst där. Känns jättekul men smatidigt lite läskigt. Vänner o släkt trodde ju att vi skulle flytta mer söderut snart (jag kommer från Skåne, min blivande från Blekinge)!

• Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3
  • Moulin

Hetta: Hoppas att den kommer snart då! Spännande att se!! Hur sa du, var den specialsydd åt dig i Kina eller? Hur ser den ut?

• hipsterlillamy

Tjenis tjejer
    Nu e man tebax från en stressig helg i Sthlm!
    Såg nåt kul om en uteservering och en öl!!
    Låter jättetrevligt!!!=)
    Jag gärna me bara jag e hemma så!

• Wih

Bröllopsälskaren

Va, är ni med barn?? Vad roligt! Grattis grattis!! :)

• Bröllopsälskaren

Tack! Det kom fram på förra BT-träffen då "Hetta" berättade att hon var gravid. Det är fortfarande lite tidigt så vi håller tummarna att det ska gå vägen!

• Callimillae

Moulin - vilken jätte vacker klänning! :) Jag har tyvärr ingen bild på min, ska hyra på Högtidskläder och vet inte ens vilket märke jag har... Hehe, stor koll som vanligt.... ;)

Bröllopsälskaren - håller tummarna för er, grattis! :)

• Hetta

Berättde för handledaren idag att jag är gravid. Det gick hur bra som helst! Han sade grattis! Jag är ju inne i 12 veckan nu så graviditeten är mer säker nu. Känns bra!

• Callimillae

Hetta - grattis till dig också! :) Vad är det för handledare du har?

• Hetta

Callimillae:
    Tack!
    Jag är ju doktorand så jag antar att det är lite lättare med en sådan arbetsplats. Att vara gravid när man doktorerar gör ingenting, inte att vara mammaledig heller. Själva doktorandtjänsten tar bara lite längre tid då.

• Hetta

Moulin:
    Wow vilken fin klänning! Ska du sy själv eller låta nån sy upp den?

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3