• WhiteBride

Valborgsbröllop 2005

Valborgsbröllop 2005

Hallojsan på er alla Valborgare!

Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag startade en ny för oss igen. Kramar!!!

Hur går det för er nu? Hur långt har ni kommit? Tänk inte många dagar kvar.

• Svar på tråden Valborgsbröllop 2005
  • culpepper

Zandrisen deppa inte för mkt!
    Kollade just igen på SMHI å nu ska det bli växlande molnighet helt plötsligt!

Känns som att vad som helst kan hända!

Det enda jag oroar mig för att att vi ska hinna få ut en ny förlovningsring tills på fredag då den förra är som bortblåst någonstans i sovrummet! =S

• WhiteBride

Alltså. Prognoserna ändras hela tiden. Nu helt plötsligt så blir det fint väder hela helgen och lite regn i veckan. Nåja. Får se under veckan hur det blir. Jag ber för oss alla att vi får fint väder för det är vi värda.

• Zandrisen

Culpepper, vadå är ringen borta...?! vad deppar jag för då, det är ju inte direkt nåt problem med regn i jämförelse med försvunnen ring... Hoppas du hittar den!

• culpepper

Jo hon förla den när hon skulle smörja händerna med handkräm strax innan sängdags, sen dess är den borta, å jag har letat som en galning! vänt upp å ner på hela hemmet men hittar den inte, så vi får betala 10% i självrisk så får vi en ny!
    bara det att den ska hinna komma tills på fredag oxå!

• Umebruden

culpepper:
    Hoppas verkligen att det ordnar sig med ringen! Jag håller tummarna för er.

Vilken tur att regnprognosen blivet en muletprognos. Det får vara hur molnigt det vill (bra för bilderna som sagt) men INTE REGN!!! Jag tänker mest på vår fotografering och så på att min frisör sagt att jag verkligen måste akta mitt hår om det regnar, eftersom lockarna så lätt går ur då.

• Umebruden

Vi har förresten äntligen fått tag i prästen, så vi ska träffa honom i morgon.
    Däremot sa ha att det nog blir problem med att få tag i kantorn, så vi ska säga till prästen vad vi vill ha för musik. Problemet är bara att vi inte vet vilken utmarsch vi ska ha. Det var därför vi ville träffa kantorn, för att få höra några förslag...

Vad ska ni ha? (skäms om ni redan talat om det och jag glömt)

• Mich@el

WhiteBride: Ja, jag gifter mig nu på lördag!

Väderprognosen har ändrats flera gånger bara idag, så jag skulle ta det lugnt med känsloutbrotten. Vädret är det vi kan påverka minst, och jag tänker inte låta dåligt väder förstöra min bröllopsdag.

Vi har också en backupplan om vädret skulle bli dåligt, men roligast är såklart att fotografera utomhus.

• TingelingAnna

Hej allihopa!
    Ska inte gifta mej på lördag men jag smiter in här ändå bara för att önska er alla stort LYCKA TILL på lördag! Er dag kommer att bli underbar, oavsett väder.

• Gucci

Umebruden: Vi ska ha Trumpet Tune som utgångsmarch. Du kan gå in på www.kyrkomusik.se och lyssna på lite olika.

TingelingAnna: Tack!

• culpepper

vi har heller inte bestämt musik i kyrkan! kom iaf fram till att vi inte ska ha någon som spelar flöjt då kostnaderna tyvärr har blivit skyhöga...

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005