• WhiteBride

Valborgsbröllop 2005

Valborgsbröllop 2005

Hallojsan på er alla Valborgare!

Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag startade en ny för oss igen. Kramar!!!

Hur går det för er nu? Hur långt har ni kommit? Tänk inte många dagar kvar.

• Svar på tråden Valborgsbröllop 2005
  • Umebruden

De första gästerna har anlänt! Mina föräldrar kom igår, och blivandes lillasyster i morse.
    Stod och gjorde 6 stycken marsipanrosor till tårtorna igår kväll, de blev faktiskt jättefina! Fast nu måste jag snart ge mig ut på en längre promenad till en annan affär än den vi brukar handla på, eftersom vi behöver gelatin till tårtfyllningen och det hade de inte...

Nåja, det är bara tårtorna kvar, och så ska jag stryka min klänning, men det har jag väntat med så länge jag kan eftersom jag inte vill riskera att den skrynklar mer sedan.
    Blivande hämtade sina kläder igår och han blev ursnygg i dem! Jag höll på att spricka av stolthet!

• Ingefära

Mindre än ett dygn kvar!!!

• mrs tate to be

NU är vi äntligen framme....det ÄR vår dag IDAG!!!!
    Jag är redan uppe...kl. 6:27 för jag kunde inte ligga längre i sängen...där vi trängdes med 2 barn som inte kan ligga still....min M2B kom också upp nu....
    Ja..idag är det min=vår bröllopsdag...kan inte riktigt fatta det men nu är vi här!
    Fjärilarna i magen har gått och vuxit till dinosariestorlek och ja....gjorde precis massor av kaffe i hopp om att det ska lugna lite nerver...yeah right...kaffe är ju verkligen lugnande....blir väl ännu mer hyper fast å andra sidan så kan man nog inte bli mer än vad jag redan är....hihi...
    Är någon av Er andra uppe än???
    Lycka till alla andra och jag ska tänka på Er så kanske vi kan höras i början av veckan....Kram från ett Norrtälje i 25-30 gradig värme och strålande sol...för det är vad jag har beställt....LOVE EVA

• raskan

lycka till tösabitar!!!!!
    ha en underbar-dag
    millan

• Mich@el

Mich@el är uppe. Bruden är "levererad" till frisören och jag har en stund för mig själv. Känns som lugnet före stormen. Idag gäller det!

Lycka!

• Xite

Hoppas ni får en rolig dag Mich@el!

• Nikita14

Lycka till alla Valborgsbrudar/brudgummar... Ha 8 v kvar till min dag... :D

Önskar er sol och värme...

• Zandrisen

Hej alla Herrar och Fruar!
    Hoppas att Er dag blev lika underbar som vår!
    Har aldrig varit lyckligare!
    Kommer att skriva en edetaljerad beskrivning i "gifta".
    Tack för alla månader av stöd från er alla! Nu är vi GIFTA! *jubel*

• Umebruden

Instämmer helt med allt vad Zandrisen sa! Vår dag blev också alldeles underbar. Jag ska också skriva en beskrivning i gifta, men jag väntar på att kunna lägga upp foton på en hemsida först så ni får se hur vi såg ut...
    Jag meddelar här när det blir klart. Nu ska jag skynda mig över till gifta och läsa om Zandrisens bröllop!

• Martine

Hej på er alla fruar! Hoppas att allt gick kanon för er, och att ni hade en av de där dagarna som ni kommer att minnas för resten av era liv...
    Sitter själv här nu och börjar bli lite små nerrrrvigg...
    Jag efterlyser mrs tate to be. Är lite nyfiken hur det gick för er, eftersom vi skall ha vår middag på samma ställe som familjen Tate :)
    Hur får jag tag på dig/henne?

• mrs tate to be

Hejsan Martine!
    Nu har jag dykt upp.....jag har massor att berätta om Havsbaden som festarrangör och som festlokal...men en sak ska du veta.....du kommer inte ångra ditt val!!!
    maila mig ditt nummer så kan jag ringa dig någon gång i nästa vecka..jobbar resten av denna + hela helgen....
    evaandmiranda@hotmail.com
    Må så gott och jag ser fram emot att tipsa dig om allt du behöver veta....Lyckliga du/ni som har allt det roliga framför ER, detta är helt klart det bästa jag gjort i mitt liv!!!
    Kram Eva Tate i Norrtälje

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005