Lust att ses - tråd 2
Hej tjejer!
Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....
När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig
Hej tjejer!
Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....
När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig
det är en helt enkel.. jag e inte inne på mitt konto på datorn nu så jag har inte ringen sparad i mina favoriter men jag ska leta upp den :)
www.hellkes.se/kollektion/kombination/rf706.jpg fast med 2,5 mm istället.. o i vitt guld :)
Jag är på den 30:e!!
här är den för att vara mer exakt www.hellkes.se/kollektion/klassisk/rf908.html
Bride2B.. -men det står ju att den bara kostar 640kr? Annars är det en klassisk och fin modell.
jo jag vet men jag vill ha den i vitt guld samt bara EN i herrstorlek. Tänkte matcha med våra nuvarande förlovningsringar. skall ha den som morgongåva (eller speciell överraskning i kyrkan) så att han får två ringar istället för 1 och det vet han inget om. Det skulle kosta 1200 någonting men med portot skulle det säkert gå på en 1300 kr... lite mycket tycker jag då jag skall ge honom MC-lektioner också tänkte jag (också som överraskning *hihi*)
Nu när jag äntligen fått tummen ur o ska börja med inbjudningskorten - har tryckt upp alla inlagor mm - skärt till dem - för hand... så passar inte omslaget!!!!!!!!!!!!
När de har stansat för viket - så har pappren legat snett - så när man viker de dubbla så saknas det ungefär en halv centimeter.... ;( ;( ;(
Jag tror jag gråter ihjäl mig....
*Bridezilla varning*
Näe, fy vad tråkigt!!! Men det måste de ju rätta till. Och så måste du få det gjort i express fart så du hinner få klart dem. Hoppas det löser sig! Glöm inte att säga att du ska ha det billigare.
Tänkte faktiskt be dem byta ut dem gratis.. men ändå...
Fröken meck....
är så sur o arg.. fick mina klänningar från lavendar idag o det var bara HELT fel... det var inte ens de klänningarna jag ville ha liksom! hur kan man ta sååå fel på klänning när man ändå stått o pratat me henne i över 6 månader liksom? åhhhhhhhhhhh
Millemo- jo det är klart du ska ha nya gratis.. jag tänkte mer att du skulle få det du redan betalt lite billigare också. Fy vad tråkigt iaf..
Bride2B.. - tråkigt för dig också.. ingen av de två som du kan ha nu då?