• TidigtUte

Lust att ses - tråd 2

Hej tjejer!

Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

• Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • muminlina

Va kul att middagen var god Millemo. :)

Jag kan inte på onsdagen heller nästa vecka.. Vad sägs om torsdagen?

• muminlina

Millemo jag har skickat länken till bilderna åt dig.

• TidigtUte

Jag vill gärna fika, e jättefika sugen nu!

Måste kännas skönt att middagen blev bra. Kan tänka mig att det alltid är lite pirrigt innan man vet...

Eventuellt har jag en liten grej på torsdag men som det ser ut nu kan jag.

• Frank 2 B

Som det ser ut för mig så kan jag på torsdag. Tid o plats?

• Bride2B..

Café Vanilj kl 19.00?

• muminlina

Jag träffas gärna redan kl 18:00 som vi gjort de andra gångerna. Då vi fikar så länge blir det annars så sent :)

• Bride2B..

okej men då kommer jag komma lite för sent eftersom jag e hemma 17.50 och måste ta en dusch innan jag åker in till stan :)

• Frank 2 B

Café Vanilj, kl 18 på torsdag.

Jag kommer

Bride2B: Det är ok att vara lite sen. Vi är ju där ett tag.

• Bride2B..

Frank 2B, jättebra :D

Vaknade imorse av att dörrklockan ringde... Jag har fått marcus vigselring hem Men jag är lite osäker, för på postpappret stod det "metal weddin band" och jag har ju köpt en vit gulds ring.. *hmmmm* är lite orolig nu för jag vill ju ha en i vitt guld! För övrigt så är ringen jätefin och exakt som jag ville ha den. Skall ta den till smeden och få den värderad och kollad (ifall den är i vitt guld) och sedan gravera den. Skall även kolla storleken då jag var jätteosäker på vad den storleken jag köpte var :)

• Millemo

Jag kan inte på torsdag.... om ni inte vill byta dag till tisdag....

men det är ingen större fara - för jag har faktiskt varit med på varenda fika - och jag antar att Frank 2 B´s dator med alla foton kanske hänger med på en annan fika med? Så kan jag se korten en annan gång.

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2