• TidigtUte

Lust att ses - tråd 2

Hej tjejer!

Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

• Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • Bride2B..

hmm, jag har för mig att det skulle vara i norr eller nått... (var det inte något snack om det under första fika mötet på SoHo?)
    Vilken kyrka vigdes de i? jag vill också kolla på era bröllop ifall man kan få göra det :) vem är näst på tur? TidigtUte eller?

• TidigtUte

Ja gud vad fina ni var!
    Måste ta en fika snart så du får berätta allt. Hur känns det att vara en fru?

• Frank 2 B

Tack tjejer, jag blev jätteförvånad när jag såg er i kyrkan. Det känns hur bra som helst att vara fru Frank.
    Jag kan fika vilken dag som helst. Jag har bilderna i datorn så vi kan ha en liten bildspelsshow.

• muminlina

Då tycker jag vi bokar in en fika så snart som möjligt. När passar det er andra? Jag kan alla dagar förutom torsdag denna vecka och inte tisdag eller fredag nästa vecka. Inte i helgen heller för då jobbar jag.

• Bride2B..

fredag kl 19.00 på SoHo? :D

• TidigtUte

Jag kan inte på fredag. Kan vi inte försöka när alla kan....e så nyfiken på bilderna.

• Bride2B..

Frank 2B jättefina bilder.. har mailat dig :)

Angående träffen så kan jag på lördag också!

• muminlina

Jag kan som sagt inte på helgen. Vi kanske ska skjuta upp det till nästa vecka då. Vad sägs om torsdag?

• Bride2B..

hmm jag kan inte ge svar än eftersom jag jobbar osv. men jag återkommer när alla sagt säkert när de kan :)

• TidigtUte

Vaddå för bilder? Vill oxå se......
    Jag kan i princip när som helst utom imorgon.

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2