• TidigtUte

Lust att ses - tråd 2

Hej tjejer!

Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

• Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • Bride2B..

mumilina, ne.. jag tycker inte alls om de!

• TidigtUte

Gud vad tråkigt för er båda två! Känner själv om nåt litet går snett blir det bridezilla varning med en gång. Hade det varit era problem tror jag att jag hade kunnat döda någon!!! hahahaha

• Bride2B..

usch, det känns som om jag kan göra det nästan *hehe*

• Frank 2 B

Stackars er när det bara blir motgångar.

Här börjar allt falla på plats. Jag har inte riktigt insett att det är nästa helg jag blir fru. Det har ju varit så lång tid kvar hela tiden.

Nu hänger klänningen där hemma och ansiktet är rent från orenligheter. Imorgon är det slingornas tur och sedan är det bara att hålla vikten och nerverna i styr *ler*

Vi ses på måndag för lite fika och då får vi se om jag är lika lugn fortfarande.

• Bride2B..

FRANK 2 B, lycka till me allt nu.. har du gjort allt du skall göra och förberett precis allt? Vad pirrigt det måste kännas.. :)

• Chandra27

Frank 2 B
    Gud vad underbart att allt är i sin ordning! Passa på nu och njut av tiden innan, med all häftig spänning, förväntningar och allt det innebär innan du står brud. Min bästa väninna gifter sig också nästa helg, så jag ska på bröllop i Småland. Vilken tid är det för Er? Fast vi syns väl på måndag dock, då kan vi ställa alla tusen frågor ...

• Millemo

Ikväll?! Klockan 18,00 - Soho - eller har vi något annat förslag? Det kanske var Coffee shop på Linnegatan denna gången?

• muminlina

Mig spelar det ingen roll.

• Frank 2 B

Jag testar gärna Coffee Shop på Linné, men är även förtjust i SoHo.
    Jag kommer som ni kanske förstår.

• Bride2B..

fan att man jobbar jämt vid de tiderna då :(

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2