• TidigtUte

Lust att ses - tråd 2

Hej tjejer!

Verkar som dom stängt våran andra tråd. Startar upp en ny....

När ska vi ses??? Det var ett tag sen, iaf för mig

• Svar på tråden Lust att ses - tråd 2
  • muminlina

Chandra27 - ja det är nog en bra idé :) Det dröjer ju ett tag innan jag får min nu.. men sen kan jag tänka mig att jag kommer att vilja prova den rätt ofta. Hur ser din ring ut?

• Chandra27

Hmmm, svårt att förklara hur den ser ut. Jag kan ta med den (får fjäska för min m2b att ta fram den ur sin gömma) när vi träffas nästa gång. Den är i vitguld med en större upphöjd/infattad diamant i mitten med tre mindre nedsänkta diamanter på var sida om den stora stenen, alla stenar är fyrkantiga. Den är bara underbar iallafall! Den passar utmärkt till min ganska tjocka/breda förlovningsring i vitguld. Jag hade tänkt mig en väldigt enkel ring innan jag hittade denna. Jag tänkte innan jag hittade "min" ring att man säkert kommer störa sig på en sten som står ut/upp, men när jag såg denna så glömde jag allt jag tidigare tänkt mig. Det gör ju inte jätteont heller att vi fick den för mindre än vi budgeterat vår ringkostnad till

• muminlina

Ja det låter ju bra! Ta gärna med den, kul att se :)

• Bride2B..

någon som vet vart man kan köpa en enkelt kupad ring i vitt guld för ett väldigt billigt pris? jag vill ha den i 18 karat och i storleken 20 samt gärna ifall gravering ingår....
    Har kollat lite på Ebay och när jag äntligen hittat det jag sökt efter så säger företaget att de inte längre skickar till Sverige... MIN OTUR! Help?!

• muminlina

Bride2B.. - har du kollat på hellkes?

• TidigtUte

Har vi bestämt fikadag än?

• Bride2B..

mumilina, ja det har jag. de ville ha 1300 kr för den ringen jag ville ha, men det var lite dyrt tyckte jag. Jag hittade en jättebra på Ebay då för max 700 kr. Lite dumt att betala det dubbla känner man när man sett en för billigare peng..

• Chandra27

Det är väl fortfarande fika den 30/5 som gäller eller?
    Vilka kan?

• muminlina

Bride2B.. - vilken ring är det? På hellkes alltså :)

Jag kan den 30'e.

• TidigtUte

Jag tror inte jag kan, får se längre fram.

Svar på tråden Lust att ses - tråd 2