Göteborg (med omnejd) 2006
Jag är här jag med *räcker upp handen* - fast nu ska jag gå och lägga mig, ska packa hela dagen imorgon
Jag är här jag med *räcker upp handen* - fast nu ska jag gå och lägga mig, ska packa hela dagen imorgon
Hej Princessan! Nu vet jag hur du ser ut
Skrev ett litet meddelande i "Någon som gifter sig om ett år?x2" om att jag numera har berättar för släkten så nu kan jag avslöja min identitet!
Det ser ut att finnas ett stort utbud på klänningar hos Eironora - vad ligger priserna på? Jag funderar ju som sagt att sy upp en klänning - någon som har en aning om hur mycket det kan kosta?
Jag kommer hålla dig vid det
Menar du typ monogram då, eller?
Jag kommer liksom ninni från Norrköping från början, har mellanlandat under studietiden i Linköping och fortsätter nu färden mot Göteborg. Mölnlycke närmare bestämt. Vi gifter oss den 22:e juli nästa år
ninni - GRATTIS till det nya jobbet!!
Jättefina ringar, p.d! Du är tidigt ute
Jag skulle bli glad im jag kunde hålla ned priset på klänningen till 5000 kr, fast jag har budgeterat 10 000 kr. Ringen får kosta, jag ska ha den hela livet, men det kommer troligen inte gå på mer än 10 000 kr. Tomas ska också ha en ring antagligen, men han vill ha en smal (har en fet förlovningsring) så den lär nog inte gå på mer än et par tusen.
Jo, vår förlovning är en annan historia. Vi hade egentligen "bestämt" oss för att förlova oss till våren, men precis lagom fick m2b kalla fötter och ville inte alls förlova sig och började tvivla på sina känslor. Lagom kul... ja, jo efter mycket oro, prat och MYYYCKET tålamod från min sida (tycker jag ) så klarade vi ut det hela. Till hösten samma år firade vi två år och hade åkt på lyxweekend på Gyllene Uttern och då passade han på att fråga om jag ville förlova mig med honom. Och det ville jag ju (även om jag något sånär gett upp hoppet om förlovning) På måndagen gick vi till en guldsmedja och beställde ringar. På lördagen därpå förlovade vi oss hemma över en grekisk- inspirerad myspysmiddag. Det blev ju bra tillslut även om vår förlovningshistoria började lite knepigt
hmm, jag sitter här och funderar... Hur har ni tänkt att ta er från vigselplats till festlokal? Har ni tänkt att hyra bil eller ha häst och vagn, båt eller något annat?
Om vi ska ha vigseln i Botaniska så måste vi ju ta oss på något sätt ned till Kungsbacka - frågan är vad man ska satsa på. En vit limo skulle ju vara...mmmmm
Japp, precis min tanke... med skumpa... mmmmm
Lindha
Skulle vara jättesnällt! Kollade runt lite bland olika transportalternativ - problemet är att jag inte riktigt känner till alla biluthyrningsfirmor