• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

Men jag är numera närmare 30 än 20, hua!... Men som jag brukar säga; hur gammal jag än blir så kommer Tomas alltid vara tre år äldre! (Och han har värre åldersnoja än jag! *s*)

• yrvädret

ojoj, sicken gamling *fniss*

• yrvädret

Då ligger jag mitt emellan er i så fall...

• yrvädret

princess

Menar du tråden om hon som har fått kalla fötter? Jo, det är en ganska intressant diskussion. Fast jag förstår henne, måste vara jättesvårt att känna att man vill gifta sig, men inte av de skäl som samhället gör gällande...

ninni

Härligt med Aruba!! Kommer du ha en stor resväska med dig? - Bli inte förvånad om jag ligger där istället för dina kläder när du öppnar den på hotellrummet

• yrvädret

Fast jag har sett henne i många andra diskussioner också, det är därför jag har svarat i den tråden. Men hon måste ha varit medveten om att hon skulle skapa rabalder med sitt inlägg. Jag menar, man kallar inte trogna BT-anhängare för "trångsynta romantiker" ostraffat. Jag har diskuterat med henne förut och hon har åsikter som många kanske skulle kalla för kontroversiella.

• yrvädret

Vårbrud

Det är väl självklart du ska med!! Inte behöver ni ha planerat nåt heller - det räcker om du har drömmarna Om inte annat är det väl roligt att gå och fika med nya vänner - dessutom har jag en känsla av att vi kommer prata om andra saker än bröllop.
    Du tillför något genom att bara vara där!

• yrvädret

Vårbrud

precis, där vid ingången till Trädgårdsföreningen blir väl bra. kl 18 - 18.15.

När det gäller planeringen har inte jag heller hunnit så långt. "Bara" bokat festlokal och hotell - resten tänker jag hinna med i höst. Träffarna är så himla bra just för att man får en massa tips (hoppas jag, har ju aldrig varit på fiak med BT-are... )

• yrvädret

Pust, har gått på stan hela da´n. Fattar inte hur trött man kan bli! Kollade upp lite alternativ för platser till vigseln. Och självklart, när man minst anar det, så hittar man den plats som gör att man bara smälter. Och självklart är det den plats man minst av allt har velat ha vigseln på. Jag talar om kyrka, jag talar om ett underbart litet kapell nere vid vattnet, jag talar om sveriges tredje vanligaste vigselplats. Nämligen S:t Birgittas kapell. Både jag och min sambo blev sålda på direkten och kände; HÄR!!
    Egentligen var vi bara ute och strosade efter att ha varit vid nya varvet och helt plötsligt är kapellet där. Jag vet inte vad jag ska göra, jag både vill och inte vill. MÅSTE man vigas av en präst i kyrkan??

Fast å andra sidan kanske den inte är ledig. Eftersom kapellet är så himla populärt så kanske inte vårt datum är ledigt ändå, och då försvinner mitt dilemma av sig självt. Vi ska ringa imorgon bitti direkt när tel.tiden börjar.
    Håll tummarna!!!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006