• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

Jag kommer in med Grön express från Mölnlycke, så det finns ju inte så många hållplatser att gå av vid

Men om vi träffas någonstans nere på stan? Jag tror att jag nog kan klara av att hitta till Trädgårdsföreningen (bussen stannar vid heden) så om vi träffas någonstans däromkring?

• yrvädret

Trollvinter

det är väl vid den ingången Rosencafét ligger? Om man står vid hörnet av Heden så är det bara över gatan så är man där

Har inte heller någon aning om vad jag kommer ha på mig - något svart antagligen om jag känner mig själv rätt Råttfärgat hår som inte bryr sig om att jag lagt ut dyra pengar på slingor och en del extrakilon på kroppen som inte var där för några år sedan (hm, kan det vara sambosyndromet?? - nåja, har ju ett år på mig att träna...)
    Bästa kännetecknet på mig måste alltså vara min turkosa bodyshopväska som jag släpar med mig överallt. Den ser ganska liten ut, men jisses vad grejer det går att knöka ner i den!!

• yrvädret

Alltså, kroppen var där men inte extrakilona Min dator är också knepig....

• yrvädret

Princess

Åker du spårvagn/buss? Vart var det du bodde nu igen? Annars kanske vi kan mötas upp vid Nils Ericsson-terminalen (heter den så??)?

• yrvädret

Ursäkta princess

Har haft fullt upp, städning hela förmiddagen och nu på eftermiddagen kom min syster med man och barn. Full rulle!

Visst kan vi träffas tidigare och kolla in lite klänningar! Tycker jag låter som en superbra ide!
    Då kanske det är bättre att vi träffas uppe vid Liseberg så slipper jag åka ned och upp igen! hur dags kan du?

• yrvädret

Tyvärr, inget kalas för mig idag. Fast vi har iof varit på Liseberg med min syster, hennes man och barn. Åkt lite karusell Det var lite folk, bara 15 min kö till Balder. Är helt slut nu, ska nog vila lite zzzz...

princess

om vi ses vid kl 16 då, vid korsvägen? Då har vi lite tid på oss att ta oss ned till trädgårdsföreningen också.

ninni
    Planeringen går sakta framåt, det som ligger närmast nu är att hitta vigselplats, boka catering och ordna vigselförrättare. Sedan kan man ju alltid pröva lite klänningar

• yrvädret

princess

Då kör vi på det! Hur känner jag igen dig?

Ninni

Ohh, Aruba låter superhärligt! Vill oxå!!!

• yrvädret

Princess

Jupp, fast jag kommer bara ihåg att du är blond Ansikten är tyvärr inte min starka sida *hm*...

Vad var din mailadress nu igen? Jag har personlig mail som jag ogärna lägger ut här (hotmailadressen har jag inte använt på ett halvår så den finns nog inte längre...) Jag kan skicka en vacker bild på mig oxå så har vi något att gå på
    Jag kan skicka en bild på mina underbara katter också (inte för att de kommer följa med, utan för att jag är så påfrestande att jag vill visa dem för alla )

• yrvädret

nääää, du är inte ensam! Inte just i detta ögonblick

Har varit på kalaset idag - drack lite vin

KAn ju passa på att berätta - jag fyller gammal idag!!

• yrvädret

NÄÄÄÄÄ! Inte 30! Så 'gammal' är jag inte!! 'Bara' 26! Men det är tillräckligt

honungen
    Eironora ligger på Eklandagatan, nära korsvägen.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006