• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

Jag får nog svårt att komma iväg på fika imorgon. Kanske senare i veckan?

• yrvädret

ninni - ibland är minnet kort! Har ett riktigt guldfiskminne Du sa ju på fikat att det var Gräfsnäs ni skulle kolla på... hmmm, ibland undrar man om det är nåt allvarligt fel på en... "tom i bollen"...

Jag kan inte fika i helgen, för då ska jag vara LEDIG från allt och bara ägna mig åt slöande och tv-tittande.... och bröllopsplanerande såklart!! Jaja, detta förutsatt att jag får tid över efter att ha ägnat hela min uppmärksamhet på Tomp...

Däremot kan jag fika torsdag eller fredag (tidigare på dagen).

• yrvädret

Om ingen annan kan torsdag eller fredag, kan väl alltid du och jag hitta på något, princess??

• yrvädret

Fika på torsdag?

Vilka kan?

Yrvädret
    ????
    ????

• yrvädret

princess

*kram*

hinner inte snacka nu - men ska vi träffas i morgon eftermiddag och prata? Jag slutar 14.40 och kan vara i stan kl 15.10.

• yrvädret

Princess

Jag kommer in med tåget kl 15.10 på Göteborgs central. Antingen om vi möts där eller om vi träffas på Nordstan eller nåt?

Jag ringer dig på lunchen, det blir enklast. Känner mig lite skyldig som sitter här och skriver på arbetstid

• yrvädret

Vårbrud

Grattis till huset!!! Vad kul! Jag vill ju också köpa hus nu ju.... Det är inte bra att umgås förmycket med er tjejer här inne på BT... Dels blir man mer och mer bebis-sugen. (Lindha - det är ditt fel! ) Och sedan början man längta efter ett hus också! Jag ska ju vara ett betongbarn ju!! Inte vilja ha hus på landet med en massa rabatter att sköta om!

Princess

Vad skönt att det löst sig! Hoppas att du mår bättre idag!

Idag ska vi hipp som happ till IKEA Bäckebol. Tomp ringde kompis och kompis skulle dit och tyckte att vi kunde hänga på. Ok sa vi då!

• yrvädret

Jättefin är du, princess! Det är riktigt nice-igt med slöja - men personligen är jag inte övertygad om det blir nån för min del

ninni - det låter roligt!

Själv sitter jag och kollar mobiltelefoner. Funderar... nokia eller eriksson? skit, dyrt är det också men jag BEHÖVER en. Det ver princess som ligger ute med en

• yrvädret

Nu så, nu är det klart! Det blir en sprillans ny SonyEricsson z520i. Kolla länken nedan:

www.sonyericsson.com/spg.jsp&lc=sv&ver=4000&template=pp1_loader&php=PHP1_10298&zone=pp&lm=pp1&pid=10298

Den är så ny att jag blev tvungen att förhandsboka Se och beundra!

Makemeup
    Inte en aning - bor lite långt från Borås...

• yrvädret

Kanske ska börja förbereda begravningsceremonin?

"Här vilar tråden Göteborg (med omnejd) 2006, uppföljaren till Göteborg (med omnejd) 2006. Sörjd och saknad"

• yrvädret

Fika? Nästa vecka? Någon? eller blir jag ensam?

• yrvädret

HÄR HÄR HÄR!!!!
    Är hemma nu, efter en lååååång arbetsdag. MEn så är det.

Vilken dag fika nästa vecka??

Jag kan måndag, torsdag och fredag.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006