• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

nepp, det har det inte... men jag har druckit vin

princess - vad gjorde ni sen då, efter att vi gått?

• yrvädret

har tyvärr inte kollat mobilen
    nice med tavla! motiv?

vi fick också vänta på bussen, tidtabellen var helt uppåt väggarna.

Jo vi har tagit det lugnt, ätit och druckit gott och sett på Evita.

• yrvädret

hehe, vi såg när han satt och gjorde de där tavlorna, vi gjick förbi där innan vi kom fram till er. De är riktigt läckra

• yrvädret

VI MÅSTE ut och rida i höst!! Jag vill oxå!! *förbannar min tomma plånbok*

Fööresten är det någon som funderar på att ha såpbubblor istället för ris på sitt bröllop? Jag funderar på att beställa det sen från nätet (alltså sådana framtagna för bröllop och som inte ger fläckar)
    Man kan tydligen få mängdrabatt om man beställer många, så om någon annan är intresserad så kan vi ju beställa ihop?

• yrvädret

Tomas oxå tyckte det var kul! Det får vi göra om. Hade vi haft mer pengar så kunde vi ha ätit nere på kalaset och stannat längre. Det få bli nästa år - men då får man ju gå dit nygift *fniss*

Tack för länken, ska kolla den noggasti

• yrvädret

appropå bubblor

De finns på nätet, antingen www.brollopsbubblor.se eller hos calligraphen (dyrare). Hos brollopsbubblor tar de 100 kr för 24 st + frakt. Fast ju fler kartonger (24 st) desto billigare blir frakten i genomsnitt. Det var därför jag tänkte att man kan slår sig ihop och beställa.

• yrvädret

Jag funderar på att ha vanliga, utan något på. Brudpar är jag inte så förtjust i, duvor ligger inte för mig och bröllopstårta... nja... i så fall champangneflaskor, men å andra sidan. Nej det blir bättre med rena släta

• yrvädret

Hör ni tjejer! Ska vi ta och fundera ut ett datum för en ny träff? Så kan vi diskutera ämnet "såpbubblor" och se om vi kan beställa tillsammans?! Och så kan du ta med portföljen så kan jag få se?

• yrvädret

Fika, fika, fika.... Jag har inte fått mitt schema ännu, men jag jobbar ju inte kvällar så det ordnar sig nog

Den 23:e har jag iallafall möte till kl 17, och sedan tar det typ ca 30 min för mig att ta sig till stan - om tågen går bra. Men vid kl 18 borde jag vara i stan. Annars kan jag både onsdag, torsdag, fredag och söndag nästa vecka (alltså inte den som kommer nu) Fast på söndagen kan jag bara på eftermiddagen. Tomas och jag ska fira min födelsedag såhär i efterhand, då det inte blev något firande när jag fyllde (jag får två(!!!) födelsedagar!)

• yrvädret

Princess - om du inte har pengar den 23, så kan du låna sålänge från mig. Tomas har lovat att ge mig lite pengar nu när han får a-kassa på torsdag =)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006