Göteborg (med omnejd) 2006
Här är jag! Helt slut efter en hel dags planerande och 'kick-off' nu på kvällen!
Tomas fick jobbet (fast anställning 100%) OCH en fetingslön, så nu blir det ett sagobröllop!
Vet ni vad vi fick göra på kick-offen?! Något bland det löjligaste jag varit med på, nämligen "skratt-terapi" - ja, seriöst! det var två kvinnor i medelåldern som hade regrederat i ålder och låtsades "släppa fram barnet" i dem och höll på och larva. Jag satt hela tiden och undrade vad det var som var så roligt.... Kan ju tillägga att jag i hela mitt liv, ända sedan jag var bebis, har haft skräck för vuxna som låtsas vara barn (på typ barnprogram osv).
Sedan fick vi göra en massa övningar, där vi skulle gå som pingviner och skratta, prata bebisspråk osv - stört löjligt och inte kul alls. Kände ingen glädje för fem öre - måste vara något fel på mig... :-/
Någon annan som testat något liknande?!
Jättefin bröllopssida, princess! (Jag hoppas att du kommer ihåg att tacka dina gamla vapendragare här på BT )
majbruttan - jag ska ha vitguldsring till min rödguldsförlovningsring, det kommer bli gôrläckert!
Lindha - jag har samma problem. Har också provat endel och ingen har känns riktigt 100% rätt. Funderar på att låta sy upp mina drömmars klänning, men det kan ju vara bra och se hur man ser ut i liknande klänningar... De var fina allihop förresten, tycker jag (ur stånd att ta ställning för tillfället)