• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Inka77

Den tvådelade gillade jag mest. Mycket vacker!!

Ni kanske har disskuterat detta tidigare.. men finns det några bra band alt. Discjockey som ni kan rekomendera?

Vi gifter oss på Tjörn, i Augusti nästa år.

• Linslus

DALLANDRA: vågar du möjligtvis maila mig några foton?? Vi har bokat honom till 5/8 & är jättenyfikna på fler bilder än de på hemsidan! Känner du INTE för det så förstår jag kan vara mycket begärt

Linslus24@spray.se

Tog han BÅDE färg samt svartvitt?
    Lyssnade han väl på era önskemål?
    Vad slutade er "nota" på hos honom & vad ingick då?

• Linslus

Lindha: tack för tipset ska kolla upp det! Jag tänker mig en frisyr med utsläppt hår, dock relativt strikt "framtill" kring luggen + tiara... KAN det ta så lång tid som 2-3h tror ni?
    Tänkte även be "Prickig Katt" i Göteborg tillverka "pärl-slingor" på silvertråd att ha i mitt utsläppta hår

Kolla in deras UNDERBARA hemsida :
    www.prickigkatt.se/

• Lindha

Dallandra snälla skulle du vilja maila mig några bilder oxå???? Vi har oxå bokat Ciprian och ska ta bilderna vid Bohus fästning. Snälla snälla snälla! ;)

• Inka77

Har han någon hemsida? Ciprian?

• Dallandra

Linslus & Lindha
    Klart jag kan maila några biler till er :) Har inte tid i veckan men lovar att göra det i helgen.

Han var väldigt lyhörd för våra önskemål och frågade under fotograferingen om det kändes okej eller om vi hade andra idéer. Vi valde att enbart fotas digitalt och han fixar svartvitt till oss på datorn men jag vet att han även fotar svartvitt. Vi bokade honom redan i jan - feb och då ville han ha 2500 kr, han var inte färdigutbildad än då. För detta fick vi 20 st 15x20 foton, dvd skiva med alla bilder och han var med och rekade fotoställen på fästningen innan. Vi väntar just nu med spänning på förstoringar som han har fixat, de kommer vilken dag som helst, längtar, längtar :)

• Inka77

Tack för svaret!

Vad kostar den här fotografen? Ungefär

• Lindha

Inka om jag får din mailadress så kan jag maila över hans prislista

Svar på tråden Stenungsund 2006