Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Lindha
Tycker också att den är jättefin :)
Enkel, elegant men ändå med en personlig touch.
Men det handlar ju inte bara om en som ser fin ut, den ska kännas som DIN klänning när du får på dig den.
Kände ni med en gång att det här är "eran" klänning? Eller växte det fram? Jag är så himla kräsen så jag tror att jag kan leta efter den "perfekta" klänningen i evigheter
Inka77
De tar ca 1250:- för hår och smink. Sen sa hon att tärnorna skulle ingå också, men jag känner henne så jag vet inte om det gör de i vanliga fall!
Lindha
Kan ju bara tala för mig själv, men jag kände med en gång när jag fick på mig klänningen jag köpte att den var MIN. Den var precis som jag hade föreställt mig den, och så satt den perfekt. Kommer bara behöva korta bandet i nacken någon cm.
Jag tycker du har rätt att vara kräsen! Ska man lägga ut flera 1000 kr på en klänning som man ska ha en gång, är det klart att den ska vara precis så som man vill.
Du kommer hitta DIN klänning. :)
Lindha
Den klänningen du skulle vilja ha var jättefin!! Men det är som Herman säger, det ska kännas rätt också!
Så du ska säckpipor på bröllopet! Det är så vackert! Har kollat lite men inte hittat ngn häromkring! Var har du fått tag på dem? Likaså bandet som ni ska ha vore jag jätte tacksam om du vill förmedla var man får tag på!
Linslus: Vi vill gifta oss på Tjörn-Berga. Svärföräldrarna har en sommarstuga där vid havet. Jag är jätte tacksam för tips om bra vigselförrättare!!!
Vi har även lite planer på att transportera våra gäster med båt över till fastlandet (Stora Höga) för festen. Funderar på båttaxi.
Musik på dator eller liveband är en svår fråga tycker jag. Vi har lite planer på att göra upp något slags "spelschema" så att våra kompisar får turas om att vara DJ och bartender. Men liveband hade ju varit festligt!
Hej allihop!
Får jag också vara med?
Ska gifta mig i Kungälv, Bohus fästning 1/7-06.
Vi ska ha festen i Odd Fellow.
Klänning,näbbklänningar köpt, planerar en buffe.
Millo klart att du får vara med! Välkommen! :)
Augustibrud-06 : Det är min m2b som har fixat all musiken. Ska be honom kolla upp nr både till säckpipsblåsaren och till live bandet. Säckpipsblåsaren kommer från Kungälv tror jag.
Millo
Välkommen! Kul att vi blir fler och fler som kan byta ideér och ge varann tips!
Vad mysigt att gifta sig i fästningen!
Jag uppdaterar vår lilla lista igen!
22 apr-Lindha, Västerlanda kyrka
jun-sep-Förevigt, Norums kyrka
3 jun-060603, Resteröds kyrka
17 jun-Grönt är skönt, Hällevikstrands kyrka,
juli-Esereth, vid havet på Tjörn!
1 juli-Millo, Bohus fästning, Odd Fellow
5 aug-Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands lokal
5 aug-Herman, Kungälvs kyrka,
12 aug-Blåklocka, vid havet!
19 aug-Inka77, Tjörn