• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Lindha

Den klänningen som jag drömmer om på nätterna är nr 1 den "fräcka". Men jag vet inte om jag verkligen är så "fräck" :)

• Millo

Tack!

Herman
    Vi ska vara ca 70 per men det finns porslin till fler.
    Jag tror att Ps är från Klv.
    Man får väl röja undan borden så det blir ett rejält dansgolv...
    Hur många blir ni?

• FJV

Tänk att man inte kan bli lite förkyld och hålla i ett sextioårsfirande utan att man ska känna sig helt lost när man tittar in igen.
    Vad många vi blivit och så mycket ni hinner planera. Själv är jag fortfarande på lokalletandet, men det löser sig nog snart. (hoppas jag) Att titta på klänningar verkar lite väl tidigt men det verkar som om jag har fel. Fast jag är väl sist ut så jag kan väl börja lite senare än alla andra. Hur har det gått för er? har ni era lokaler bokade och klara? Skriver ni kontrakt på lokalen, har hört att det är bäst.Nej nu var det dags igen, min lilla tjej är förkyld och inte särskilt glad hon sitter på golvet och skriker så jag ger mig.

• Linslus

Esereth: Vigselförrättaren heter Ann-Christine Olofsson, arbetar för både Orust & Tjörn tror jag!
    Hittade hennes nummer på Orusts hemsida:
    0304-431 18
    Kan varmt rekomendera henne alltså
    Lycka Till!!

• Linslus

Jag står utan PRÄST & KANTOR pga semestertider i Morlanda pastorat. ÄR inte det lite konstigt? Betalar medlemmarna, om man skall hårdra det, bara kyrkoskatt för 10 månader/år då efterssom ingen präst finns tillgänglig under juli-augusti?
    Har jag betalat kyrkoskatt utan att ens få en präst vid förhoppningsvis mitt enda bröllop i detta liv?
    Ska man då dra saken ett steg längre: om jag DÖR på sommaren & vill begravas där: är det inte så lämpligt då kanske? *garv* nej förslåt min morbida humor... men ligger det inte liiiite i det ändå?

• Lindha

VAAA? Det är ju under sommaren alla bröllop är. Låter helt sjukt! Dom får väl ta in en sommarvikarie!

• Lindha

Förresten, nu har jag bestämt mig. Idag var det ingen tvekan, det blir nr 1, den "fräcka". Den kändes helt rätt! :) *lycklig*

• Esereth

Linslus: Jätte tack för namn och tel!

Tycker också att det verkar väldigt lustigt att de står utan personal i en kyrka två månader! De flesta svenska går ju inte så ofta i kyrkan nu för tiden förutom vid dop, bröllop och begravning. Och som ni sa så är ju de flesta bröllop vid sommartid!

• Hemligt ( fast inte längre)

godmorgon allesammans

lindha
    GRATTIS, känns bra eller
    själv hade jag en helt sjuk dröm inatt. Jag drömde om att jag var och skulle köpa tyg och det fanns inget vitt eller cremefärgat Thaisidentyg.... Snacka om att man blivit skadad av alla dessa funderingar man har

Svar på tråden Stenungsund 2006