• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Linslus

Lindha: vilken buffé har ni beställt?

• Linslus

Lindha: ¤vad valde ni för tårta? (tar hon 25kr/bit? Är den "dekorerad" då?)

¤Har ni även förrätt före buffén eller hur funkar det?

• Augustibrud-06

Hej allihopa!

Då var man hemma igen efter en liten tripp till danmark! Vad ni har varit aktiva, det var en massa att läsa! Kul!

• Linslus

Augustibrud-06: Åh vad roligt! Vad gjorde du för kul i Danmark då??

• Augustibrud-06

Linslus
    Vi var över i Skagen tre dygn, firade min pappas födelsedag! Vi hade sån tur med vädret, så promenera på Grenen var inte helt fel i solen!

• Dallandra

Hej allihopa!

Oj vad mycket det har hänt här :)

För er som ville se lite fler bilder från Ciprian så har jag lagt in några här:
    groups.msn.com/Dallandria/shoebox.msnw

Vad kul det är att läsa om allt erat planerande, klänningsköp m.m... Var ju inte så länge sedan jag själv var där. Minns hur glad jag var när klänningen äntligen kom och den var så mycket finare än jag trott :)

• Lindha

Linslus:
    Igår åt vi chokladmousse tårta och gräddtårta. Vi tyckte nog att gräddtårtan var godast så den ska vi ha som bröllopstårta. Eftersom det är lite svårt att göra våningstårta med gräddtårta så kommer vi ha vanliga tårtor. Då kostar dom 14.50:-/bit. Tror att texten kostar 10:-.
    Vi har komponerat vår egen buffé. Vi är så kräsna så vi har valt bland hennes rätter och tagit det vi gillar. Massa mat för 140:-/person.
    Har hört grannar som anlitat henne och dom har varit jättenöjda!

Dallandra tack så jättemycket för att du lagt upp bilderna. Jättefina! Vi har oxå tänkt vara vid fästningen så det var extra kul att se. Ska träffa Ciprian imorgon. Spännande!

• Inka77

Lindha är det den här mias catering som har så billiga tårtor oxå??

• Inka77

Får nog ta o ringa henne :) Tack för tipset!! Hade hon hemsida?

Svar på tråden Stenungsund 2006