Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
God morgon!
Det här med fotograf blir bara svårare och svårare! Får bara fler och fler namn på fotografer hela tiden! Men de finns ja iaf många att välja på då!
Hej allihop!
Appropå beslut som måste fattas. Jag läste för ett tag sedan en kröninka i en bröllopstidning som gick ut på ungefär att "jaha då har vi bestämt att vi ska gifta oss, då var det svåra beslutet fattat" Och sen inser man hur många beslut man måste ta på vägen.
Känner igen mig mer och mer i den :D
Lindha
Tycker absolut att du kan ha vitguldrring till din förlovningsring i vanligt guld. En kompis till mig gjorde en jättefin ring där hon gjrode vigselringen i vitguld och la på som en cylinder med en sten i som gick över fölovningsringen som var "vanlig".
Oj det blev luddigt, hoppas du förstod nåt :)
Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha, men har inte börjat leta än.
Augustibrud-06
Hur har det gått med festlokalen? Skulle ni gifta er i Stenungsund eller lutar det åt Kungsbacka?
Lindha
Han Ciprian var ju hur billig som helst!
Undrar om man får ändra sig. Nu har vi ju anlitat Älvfoto, visserligen är hon bra men mycket dyrare.
Blåklocka
Vi har äntligen kommtit fram till att Stenungsund blir bäst, men vi väger mellan två olika lokaler. Så det är de vi håller på att vela mellan nu! Vad ska ni ha för festlokal?
Blåklocka vi hade oxå anlitat Jenny på Älvfoto först. Men när vi räknade på det och jämförde med andra så insåg vi att dom var alldeles för dyra. Vet fler i vår BT-grupp som avbokat henne just pga priset.
Millo
Tack!! :) Vad mysigt att ha bröllopet där, vi hade våra funderingar på det med... När gifter ni er?
Lindha
Visst är Ciprian jättebra att ha att göra med, inga problem alls! Ska ni fotas inne på fästningen eller utanför?
Jag har sett en tjej som hade förlovningsring i rött guld och vigselring i vitt, jättefint!
Min vigslering består av både rött och vitt guld, tycker kontrasten är fin.
Dallandra vi kommer härma er :) Hoppas att det är oki?! Det var Ciprians förslag. Så vi kommer vara inne på fästningen uppe vid den lilla sjön.
Lindha
Det är helt okej :) Det är perfekt att fotas där, himla mysig lite borggård och det brukar inte vara så mycket folk där heller. När vi var där var det konfirmation inne på stora gården med massar av folk men det märktes inte av på den lilla gården.
Augustibrud-06
Vi har bokat Ödsmåls bygdegård.
Men jag är väldigt nyfiken, vart ni ska ha ert bröllopsfest.