Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
jasså.... och jag har kikat tillbax eller???
Hur ska ni andra göra med maten? Alltså vi sitter i valet och kvalet mellan buffé eller 3 rätters..Min sambo tycker att 3 rätters känns lite "finare" och jag tycker buffé kan vara mysigt..
Vi har valt buffé. Vi kände att 3-rätters passade inte oss. Det kändes för "fint" och framför allt för stelt. Vi vill ha ett enkelt och lättsamt bröllop så därför har vi valt buffé. Då blir det att folk rör på sig och förhoppningsvis pratar mer.
Vi ska också köra med buffé eftersom att det blir lite enklare och så gillar vi det bättre själva.
hej ska också gifta mig 2006. den 26/8. vi ska ha festen i ödsmåls byggdegård som jag såg att en del av er också ska ha...
Välkommen 20060826
Kul att vi är så många här nu!
Då var det ni som hade bokat ödsmål när vi funderade på det! Kul att det är så många som ska ha festen där! Vilken kyrka har ni valt? Vi har inte lyckats bestämma oss riktigt än.
Då uppdaterar vi listan igen!
22 apr-Lindha, Västerlanda kyrka
jun-sep-Förevigt, Norums kyrka
3 jun-060603, Resteröds kyrka
17 jun-Grönt är skönt, Hällevikstrands kyrka,
juli-Esereth, vid havet på Tjörn!
1 juli-Millo, Bohus fästning, Odd Fellow
5 aug-gnizz, Norums kyrka, Ödsmåls bygdegård
5 aug-Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands lokal
5 aug-Herman, Kungälvs kyrka,
5 aug-HeWi, Skärhamns kyrka, Tjörn
12 aug-Blåklocka, vid havet, Ödsmåls bygdegård
19 aug-Inka77, Tjörn
26 aug-20060826, Ödsmåls bygdegård
26 aug-Augustibrud-06, Stenungsund
ja hi hi det va vi som hade bokat den. vi ska gifta oss i säve kyrka för min M2B är därifrån och det är där vi bor nu. Jag är från orust från början men har även bott många år i ödsmål så därför känndes det kul att ha festen i ödsmål...
20060826
Jag var lite skeptisk till ödsmål innan vi var där och titta, men blev positivt överraskad. Tycker altanen låg så fint där bakom, där går ju att ha brudskålen om vädret tillåter! Men fint väder har vi väl beställt!
Vi har som sagt bara prel.bokat den än så länge. Tycker den var lite sliten inuti, men köket var ju toppen!
Måste bestämma oss den här veckan! Har inget annat riktigt bra alternativ.
Men de går ju att göra mysigt om man har lite levande ljus och blommor! Har ni funderat ngt på färgtema och så än?
till vilket datum har ni bokat den då? ja altanen är underbar! klart vi beställt bta väder. vilken kyrka ska ni gifta er i?
2 september, men vi har inte bokat kyrka än. Bara kollat så det är ledigt. Funderar på Jörlanda eller Norum. Ska ni ha catering eller laga mat själva?