• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Lindha

Roligt att ni tycker det låter gott! :) Det är inget ni tycker saknas?

• herman

Jag skulle inte sakna något! :D

• Inka77

Saknas?! NÄ! Där finns mat för alla smaker! Skall bli så spännande när vi får hem alternativen!

• Augustibrud-06

God morgon allihop! Hoppas helgen varit bra!

Lindha
    Vad skönt de måste vara att ha bestämt sig för klänning! Det låter som ni börjar bli klara med en stor del nu!
    Vilken god buffé ni ska ha, jag ringde också Mia´s nu och beställde prisuppgifter!
    Är jättenyfiken på vad du tycker om Ciprian idag när ni ska träffas! Ser fram emot mer info!

• Augustibrud-06

Dallandra
    Jättefina bilder! Kul att få ta del av dem, särskilt som vi också funderar på att ha Ciprian som fotograf!

• Augustibrud-06

Herman
    Hur går det med ditt knä, när var det du skulle bli av med ortosen?
    Var det Stefan Isaksson som ni skulle ha som fotograf? Han tar underbara bilder! Synd att han är lite dyr bara. Får se om jag får övertalat sambon!

• Hemligt ( fast inte längre)

Godmorgon Stenungsund!

Här har man varit borta 1 dag och missat hur mycket som helst! Hur som helst så var det mycket trevlig läsning.

Linslus jag gillade bilden på din klänning, såg jätte snygg ut.

Lindha maten lät jätte god, där fanns ju nåt för alla.

• herman

Augustibrud-06

Är halvvägs igenom ortosbehandlingen nu. Men knät känns i alla fall bättre och bättre, har tänkt att börja jobba nästa vecka om det fortsätter på samma väg.

Nej, inte Stefan Isaksson, har nog blivit ett missförstånd. Vår fotograf blir sannorlikt Kent Isaksson, men han tar oxå fina bilder ;)

Tex dessa.
    www.jennie-rickard.just.nu/

• Augustibrud-06

Herman
    Skönt att de går åt rätt håll med knät!

Jag såg bara Isaksson och trodde det var Stefan. Men Kent Isakssons bilder var jättefina! Var håller han till och var ligger han i för prisklass?

• Dallandra

Augustibrud-06
    Tack!
    Vad glad jag blir att ni tycker bilderna är fina :) Själv är man ju kanske lite partisk :D

Vi har 85 st bilder så det finns en hel del att välja bland, har varit omöjligt nästan att välja förstoringar, det kommer att vara värsta egotrippen i vår lgh med en hel del foton från bröllopet... men man gifter sig ju bara en gång (förhoppninnsvis?! )så det är väl tillåtet?! :D

Vi har fått förstoringarna nu, de blev rikgit bra! Bad honom välja en bild där allt är svartvitt utom buketten och coursaget och den riktigt läcker!

Svar på tråden Stenungsund 2006