Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Augustibrud-06
Trubaduren vi hade är en arbetskompis till min man så han ställde upp gratis och han var verkligen bra :) Han har ju varit ute en hel del och spelat men gör det inte så ofta längre...
Personalen på Jörlandagården var toppen, hon som har hand om det var jättebra och van vid stora fester. Var det något vi undrade över kunde vi fråga henne. Vi köpte maten själva och körde dit den dagen innan, och fick på så sätt ner priset på maten massor. Vi hade trerätters och för 80 pers gick maten endast på 2500 kr. Kokerskan är jätteduktig och maten blev hur god som helst :) De tar 100 kr/person och timme vilket är ett mycket bra pris.
Vi är helnöjda med Jörlandagården! :)
Lindha
Den är inte helt fel :) Har ni varit och kollat på den ?
Dallandra: Ja vi var och tittade på den i våras. Valde mellan den och den mindre sviten. Men eftersom vi ska sova där två nätter så valde vi den stora.
Så nu var bröllopet bokat till den 5 augusti och ödsmåls bygdegård likaså. Det känns skönt att ha den biten avklarad.
1800kr för bygdegården och då får vi den fredag från 12 fram till söndag kl 12 men om det inte var någon bokning på fredag eller söndag så kunde man få hela de dagarna utan extra kostnad. :)
Oj oj..vad ni är flitiga på att skriva
Jag har inte varit här på ett tag..sitter fast i syster siten FL eftersom vi samtidigt som bröllopsplanerandet väntar vårt 2:a barn..
Men inser nu att vi även får tag tag i detta, ni har ju fixatoch bokat massor med saker
gnizz
Vad skönt att ha bokat!
Nu är det nog bara vi kvar som inte har bokat! Att de ska vara så svårt för oss att bestämma sig!
22 apr-Lindha, Västerlanda kyrka
jun-sep-Förevigt, Norums kyrka
3 jun-060603, Resteröds kyrka
17 jun-Grönt är skönt, Hällevikstrands kyrka,
juli-Esereth, vid havet på Tjörn!
1 juli-Millo, Bohus fästning, Odd Fellow
5 aug-gnizz, Norums kyrka, Ödsmåls bygdegård
5 aug-Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands lokal
5 aug-Herman, Kungälvs kyrka,
5 aug-HeWi, Skärhamns kyrka, Tjörn
12 aug-Blåklocka, vid havet, Ödsmåls bygdegård
19 aug-Inka77, Tjörn
26 aug-Augustibrud-06, Stenungsund
förevigt vad heter du på FL? *nyfiken*
Lindha:
Vill inte avslöja det här än....
Vet inte om någon vet vem vi är..
Lindha:
Förresten..jag har tidigare tittat in till dig på FL.....
oki... Men du får gärna kika in hos mig... ebbabebbasmamma :)
Har gjort det