Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
vi ska ha catering. tänkte ha vinrött silver o vitt som färgtema ni då?
20060826 jasså din m2b är från Säve. Jag är från Skogome, kanske vet vem han är. Får man fråga vilket år han är född?
Vi hade bestämt catering, men nu funderar vi på om vi inte ska göra förrätt och dessert själva. Färgtema har varit lite fram och tillbaka, just nu är det blått, cremé/vitt och guld. Men det kan ändra sig många ggr!
Lindha
han e född 1975
augustibrud-06
ja det e inte lätt att bestämma sig...tur man började i god tid..
Imorgon ska vi träffa en vigselförättare. Hon lät jättetrevlig på telefon. Imorgon ska vi se om hon är trevlig :)
jaha.. redan träffa vigselförättare?trodde man gjorde det typ 1 mån innan. kanske borde ringa våran å kolla detta hmmmmmm
vi har inte bokat någon än, vill bara kolla om hon är ok så att vi kan boka henne, känns bäst så.
Vi hoppas att få Lars Hjort som präst vid vigseln men det är ju i semestertider så man vet ju hur det blir...
20060826 nej då vet jag nog inte vem han är. Killarna som jag känner till i Säve är yngre.
Vi har redan varit på vigselsamtal. Var där i början på maj nu i år och vi gifter oss 22 april nästa år. Så vi var där nästan ett helt år i förväg. Men det är klart att det är svårare för er som ska gifta er under sommaren, då vet dom väl inte om semestrar och sånt än.
Lindha
ja ok ska nog ringa präst å fråga...
har du några erfarenheter av att sova på stenungsbaden? tror vi ska har vår bröllopsnatt där! nån som vet eller hört bra/dåligt om dom?