Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Linslus jag har heller aldrig hört att brudgummen och hans bestmen ska ha likadana kläder. Vi har inte heller råd att betala kläder till varken vår tärna eller bestmen. Men vi har sån himla tur så min tärna ska ha en rosa klänning och Johans bestmen ska ha grå kostym. Så dom kommer matcha oss kanonbra! :)
Inka 77
tack så hjärtligt. tittade på dom men hittade ingen med axelband tyvärr men tack änndå!!
20060826 ett tips är att ta kontakt med Eironora i Göteborg. Dom ligger på Eklandagatan tror jag. Bra priser på att sy upp klänningar. Då kan du ju få den precis som du vill ha den. :)
Denna Villa Sjötorp, hur många gäster får det plats?
Lindha
ja bra tips! tittade på Nixas hemsida å såg en sådan snygg klänning vem e återförsäljare av nixa i göteborg, nån som vet??
Jag har inte heller hört att brudgum och marskalk eller bestman ska ha likadana kläder.. vår marskalk hyrde matchande väst och pastrong och hade en mörkkostym och det blev jättebra.
hej alla glada...det va dålig fart på denna tråden idag..alla har väll annat för sig..tänkte bara titta in o säga hej!
Vad har HÄNT med denna tråd?! Har allas planer "avstannat" något kanske...
ja ja, man måste ju leva lite i "den riktiga världen" också
Själv drömde jag inatt att det var vår bröllopsdag, men att jag glömt boka frisör, smink & florist... så jag stod för mig själv när ingångsmusiken hade börjat & försökte få på mig lite rouge & plockade åt mig en plastblomma från en kruka
Fyyy det var faktiskt en riktigt hemsk känsla
Jag har faktiskt drömt liknande drömmar ett par gånger förut & den gemmensamma nämnaren är ALLTID att jag glömt fixa frisyren så jag kan tänka mig att det är DET jag kommer nojja mig över när bröllopsdagen närmar sig
KAN ju ha att göra med att jag ALLTID har håret uppsatt på jobbet (orkar inte fixa det klockan 6 på morgonen helt enkelt) så att jag undermedvetet vill vara fin i håret på bröllopsdagen?
Hej på er igen,
nu har vi utsett toastmasters så att nu är alla nyckelpersoner runt bröllopet utsedda vilket käns skönt. Nu väntar jag bara på min klänning... :)
Hej allihop!
Här har varit lite lugnt sista dagarna.
Vi håller fortfarande på och velar vilken lokal vi ska ha, det blir väl kanske så när ingen av dem är riktigt bra i vår smak! Men de blir säkert bra när vi väl får bestämt oss!
Nu vi samlat in lite mer prisuppgifter från fotografer så nu ska vi försöka bestämma det också! Ska bli skönt att få lokal, kyrka och fotograf bokat! Ni andra har hunnit så långt jämfört med oss känns det som.
Linslus
Jobbigt att drömma såna drömmar redan nu, hur ska det bli veckan innan då... Själv har jag inte drömt ngt än, men det är ju långt kvar, så de kommer säkert!