• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Linslus

20060826: VILKEN bra idé! Det tycker jag verkligen du skall höra dig för om!!

• 20060826

ja man får nog börja snart så dom har tid på sig det blir ju en hel del blad som går åt...har ni beställt någon kläning änn? jag håller på att gå ner i vikt så jag vill inte änn men undrar när det är i sissta minut att beställa eller hyra(vilket det nu blir) en klänning?

• Inka77

Min syrra skall sy min klänning.. mamma skall handla tyg i kina.. så vi sätter vl igång typ i mars el. nått sånt.. Men hade hon inte sytt klänningen hade jag nog redan valt tror jag.. Du kan väl beställa så syr de in klänningen sedan? Det vet jag de gjorde snabbt o lätt på min syrra.

• 20060826

jaha ok ja då kanske man ska ut å leta på allvar då! även för brudgummen kanske e bäst!!!

• Inka77

Ja, Det däremot har jag inte tänkt på!! Ja, man borde nog boka hans kläder oxå! Får se om jag kan få iväg honom i helgen :) O bestmen skall väl ha samma kläder??

• 20060826

ja det ska dom ha iallafall har jag fattat det så..så man får la dra ut hela brudföljet å prova kläder...hihi kan nog bli kul undra vilken affär man ska gå till? har hört så olika bra å dåliga saker om dom i göteborg...

• 20060826

nej tyvärr kan jag inte komma på något..

• 20060826

nä nu får man nog slita sig härifrån å gå o göra lite nytta med barnen i stället...

• Augustibrud-06

God morgon allihop!

Gnizz
    Vilken vacker klänning!

20060826
    Vilken bra idé om rosenbladen! De får du kolla!

Svar på tråden Stenungsund 2006