Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
20060826: VILKEN bra idé! Det tycker jag verkligen du skall höra dig för om!!
ja man får nog börja snart så dom har tid på sig det blir ju en hel del blad som går åt...har ni beställt någon kläning änn? jag håller på att gå ner i vikt så jag vill inte änn men undrar när det är i sissta minut att beställa eller hyra(vilket det nu blir) en klänning?
Min syrra skall sy min klänning.. mamma skall handla tyg i kina.. så vi sätter vl igång typ i mars el. nått sånt.. Men hade hon inte sytt klänningen hade jag nog redan valt tror jag.. Du kan väl beställa så syr de in klänningen sedan? Det vet jag de gjorde snabbt o lätt på min syrra.
jaha ok ja då kanske man ska ut å leta på allvar då! även för brudgummen kanske e bäst!!!
Ja, Det däremot har jag inte tänkt på!! Ja, man borde nog boka hans kläder oxå! Får se om jag kan få iväg honom i helgen :) O bestmen skall väl ha samma kläder??
ja det ska dom ha iallafall har jag fattat det så..så man får la dra ut hela brudföljet å prova kläder...hihi kan nog bli kul undra vilken affär man ska gå till? har hört så olika bra å dåliga saker om dom i göteborg...
www.johanshogtidsklader.se/ Hit hade vi tänk att gå o kolla iaf.. Men vet du något annat ställe närmare oss än gbg?
nej tyvärr kan jag inte komma på något..
nä nu får man nog slita sig härifrån å gå o göra lite nytta med barnen i stället...
God morgon allihop!
Gnizz
Vilken vacker klänning!
20060826
Vilken bra idé om rosenbladen! De får du kolla!