• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Esereth

Nu har vi varit och träffat vigselförrättaren. Hon var jätte trevlig.

• Lindha

Esereth va skönt det måste kännas att ha den biten klar nu då.

• herman

Jippi, ska idag låsa upp min ortos till 90 grader! Ännu ett steg på vägen :)

• Inka77

Hej Allihop!

Jag måste tipsa om Almö Livs Catering! Strosade runt igår i affären, och såg att de hade lagt info om Catering vid disken.. 99:- per portion??!! Det ser jättegott ut! Vi tänkte beställa hem två olika och testa här i veckan och se om det är lika gott som det ser ut.. lyssna på detta.. jag drägglar nästan :)

Exotisk Buffé
    Sju sorters exotisk frukt ( efter säsong )
    Rökt skinka, kalkonbröst, grillad kyckling, tre sorters ost typ brie.. Pottis salld och brytbröd.

Grillplattan

Grillad rostbiff, grillad fläskfilé, grillade revben.
    Frukt o bär efter säsong.
    Potatis sallad och brytbröd.
    Garnering druvor, sallad, stekt torkad lök

Dessa två skall vi testa..

Vad tycker ni?

• herman

Inka77

Låter väldigt gott :D
    Det vattnas i munnen bara man tänker på det. Hoppas det smakar lika bra som det låter :)

• Lindha

Åhh det låter riktigt gott... hungrig jag blev :)

• Hemligt ( fast inte längre)

Inka77
    vi har oxå pratat om deras plattor, du kan väl tala om hur de var när ni har provat.

• Lindha

Vi kan inte testa vår mat innan utan gör en chansning. man måste beställa minst 10 portioner och det har vi absolut INTE råd med. Det är det enda som jag upplevs som negativt med Mia´s.

• Inka77

Självklart hör jag av mig när vi har testat! Jag är väldigt kräsen kan tilläggas oxå..haha :)

• gnizz

Har precis köpt en brudklänning
    Maggie sottero Avril från e bay. Snacka om nervöst, får se om man blir nöjd med den första då eller om man får pröva igen

Svar på tråden Stenungsund 2006