Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.
Kom igen nu, skryt med er själva!
Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.
Kom igen nu, skryt med er själva!
Själv är jag stolt över min fina näsa, snygga armar, vackra händer och min alldeles lagom långa kropp, 173cm.
Mest nöjd med
Svar: Mig
Hilde, bra! Önskar att alla kunde vara det.
jag har en gullig liten näsa. och små söta mössöron :) Sen har jag rätt fina pattar oxå!!:D
Jag är väldigt nöjd med min kropp i allmänhet just nu... Har gått ner drygt 25 kilo från min maxvikt och känner mig som en SYLFIIID trots att jag fortfarande väger över 70 till mina 170 centimeter;)
Dessutom har jag snygg mun och söta ögon när jag är på det humöret ;)
Om vi frångår utseende så är jag nöjd med min intelligens, mitt musiköra, min sångröst, min slutledningsförmåga/logik mm mm :D
Gu vad vi är BRA, tjejer :D
Just nu är jag mog mest nöjd med mina ögon. Dom har en fin grön färg med små bruna stenar i . Jag har åxå blivit fin i min hy så den är jag också rätt nöjd med.
Om jag ska skryta så har jag ett sinne för kläder och inredning. Jag blir så lycklig av att shoppa loss både i klädbutiker och bland inredningsprylar. Jag brinner verkligen för det.
Jag älskar såna här trådar. Det finns så många trådar där vi framhäver det vi inte är nöjda med. Varför inte göra tvärtom och skryta om det vi är nöjda med och på det sättet stärka våran självkänsla.
Mera! Det måste finnas fler människor här inne som är nöjda med något hos sig själva! Eller hur?
Mmm är nöjd med min grymma mun, mina musiga kinder och färgen på mina ögonbryn (=mörka)!
Mina ögon och mitt hår. :)
Och släta kinder.
Vita, jämna tänder.
Och så har jag jättefin navel. :D
Och bra musiköra. :)
Men mest stolt är jag nog över att jag
- är en god vän, bra lyssnare och en omtänksam och generös person
- njuter av livet och sätter guldkant på vardagstillvaron
- gör det jag VILL och inte det som andra förväntar sig av mig (så länge ingen annan drabbas negativt såklart)
- vågar prova på sånt som jag normalt inte skulle göra. Ny mat, ny sport, nya människor etc (kan jag tacka min blivande för!)
Heja oss!! :)
Vad glad jag blir när så många ändå är nöjda med sig själv!
Folk brukar tro att jag har bra självförtroende eftersom jag är så öppen och frammåt och jag får relativt ofta höra att jag ser bra ut. Men jag ser så många skavanker hos mig och jag har ganska många komplex. Men jag jobbar på förbättra min självbild.
Men om jag ändå ska berätta vad jag gillar hos mig själv får det väl bli, min runda lagom stora fasta rumpa och mina armar lagom smala och hyffsat vältränade. Mina ben är också ganska snygga, särskillt i jeans. Min mage är också ganska fin. Den är platt med lagom synliga magmuskler.