Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.
Kom igen nu, skryt med er själva!
Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.
Kom igen nu, skryt med er själva!
Måste faktiskt får säga att ja e extremt glad för mina bröst!! får grymt snygg klyfta när ja känner för de och sen min rumpa!! Eftersom man e brevbärare finns de inte mycke fett där inte!! Gud va konstigt de kändes och skriva så om sig själv!! Men där e mina favisdelar!!!
Jag är också nöjd. Inte med allt, men med det mesta! Näsan är ju riktigt gullig, fast så liten så det är alltid stopp i den
Från 'natural waistline' och uppåt lär jag inte klaga mycket... Och inte från knäna och ner heller.
Brösten är kanske inte så stora, men de är ju runda och fina iaf, hehe!
Jag är nöjd med min kropp, som jag jobbar hårt med genom träning och rätt kost :) Det är liksom ett kärleksverk, det är jobbigt ibland men resultaten är ju en gåva till mig själv då jag är nöjd med den jag är :)
Jag är också nöjd med mitt ansikte och mitt hår. Har faktiskt aldrig mått såhär bra eller varit såhär nöjd med den jag är :) beror inte bara på lågt kroppsfett, utan framför allt på att jag har ro i själen :)
Jag är så stolt över mina bröst som är i stl 75B de är runda, fasta och fina.
Sen mina ögon stora blå ögon som det bara strålar om.
Till sist mitt underbara självlockiga hår.
Mina blå ögon, mina fötter och min superblonda och NATURLIGA hårfärg =) Och brösten var fina innan jag blev med barn, får se hur de ser ut nu efter graviditeten och ammningen??
Förövrigt är jag nog tyvärr rätt bra på att hitta brister som de flesta..
hmmm jag är nöjd med mina vader, mina naglar för tillfället =)(är städerska så dom brukar inte vara så fina), mina tänder och mitt hår.
Det är svårt att komma fram till de bra sakerna med sig själv. Men ju mer man tänker efter så kommer man säkert på fler saker. =)
haha lilltån har du griskultingar? well, min kille säger att jag har två små kaninungar som hoppar omkring under kjolen!
som ni förstår kan jag inte annat än att vara nöjd med min rumpa (tack vare killens alla komplinger och lovord-hade inte tänkt på den så mkt innan). annat jag är nöjd med:
mitt hår
mina läppar
grym på att laga mat
omtänksam och hjälper alltid en vän i nöd som behöver det
Jag är helnöjd med mig själv......förutom att jag just ljög! Ingen är väl helnöjd. Har man krulligt hår vill man ha rakt osv. Men i det stora hela så är jag nöjd. Främst över mina bröst och min rumpa. OCH ATT JAG ÄR GRYM PÅ OR**S*X!!!! :D
Är supernöjd över mitt långa, tjocka och naturligt blonda hår.Min platta mage och min fasta, putiga rumpa gillar jag också.
Och så måste jag säga att jag är väldigt tacksam över mina finfina stämband som gör att jag kan tjäna pengar på min sång.