• IngridMarie

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Som sagt; vad är du mest nöjd med på din kropp? Något du absolut inte skulle vilja ändra på. Något du gärna framhäver när du väljer kläder, make-up eller liknande.

Kom igen nu, skryt med er själva!

• Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
  • Frances

Jag ar asiat men har inte det jattetypiska asiatiska utseendet utan ser nastan lite blandad ut har jag hort, har inte supersneda ogon utan de ar ratt stora, ar lang och sa vidare. Far jamt hora att jag ser exotisk ut och det ar ju kul :) Har naturligt olivfargad hy (inte blek som de flesta asiater) och far latt en snygg branna ocksa! :) Langt tjockt har!

Jattenojd med kropp (170cm 55kg) ocksa.

Insidan ar det inte heller nagot fel pa :D

Har tagit en lang tid till att fa det sjalvfortroendet jag har idag och det ar jag stolt over! (for jag hade riktigt daligt sjalvfortroende ett tag med atstorningar...)

• *Blomman*

Frances

Är det inte du som har fotomodell-ansikte? Jag har för mig det, för visst la du upp en porträttbild för jättelängesen? :)

• Frances

Oj det vet jag inte, jag har lagt upp en bild en gang men som du sa sa var det jattelangesen! Om det anda vad mig du menade sa maste jag saga tack! :D *rodnar*

• NokGroda

Jag är nöjd med mina ljusbruna ögon. Jag får ofta höra att de är ovanliga.

Jag gillar kroppen i helhet och har precis börjat vänja mig vid att den är mjukare än när jag elitidrottade ; )

(Jag har ganska stora fötter, men är jättenöjd ändå - står stadigt på dem! =D)

Jag är supernöjd med mitt tjocka bruna hår, men färgar det ofta för att jag behöver omväxlingen.

Jag älskar mina långa ögonfransar. Alla tror jag förlänger dem när jag sminkar upp dem med mascara.

Ja också är jag förälskad i mina egna fräknar när de dyker upp på våren. Är såå lycklig över att vara fräknig..!

• *Blomman*

Frances
    Ja men, då var det ju du som har jättefint ansikte. :)

• annaglitter

Blomman och Linslusen
    jo men om man har stora fötter och har komplex över det är det inte så kul att höra att någon tycker att mina fötter är äckliga :(
    Man behöver ju inte skriva vad andra har som man tycker illa om, eller hur?

annars är jag nöjd med helheten av min kropp, får ofta frågan om jag tränar mycket och att jag ser så vältränad och fräsch ut. Kul! Framförallt eftersom så inte är fallet
    Jag är lång och tycker det är rätt jobbigt men samtidigt har jag med åren börjat känna mig rätt nöjd och stolt över min 184 centimeter långa modellkropp ;)
    Brösten är bra, de känns lagom stora och passar bra till kroppen.
    Men framförallt är mina öron skitsnygga!

• jocelyn

Vilken härlig tråd! Jag är mest nöjd med; mina bröst, min rygg+axlar, benen, rumpan, mina ögon och mitt alldeles naturligt guldfärgade hår :)

• gos-nos

mina vader, min rumpa, min rygg, mina ögon, mina läppar...

• confetti

Jag är mest nöjd med min rumpa, min hållning, mina höga kindkotor och min smala midja.

Sedan tycker jag att jag har fula öron, korta och glesa ögonfransar och sne och stor näsa.

Men trots det så är jag helt nöjd med helheten. =)

• *Blomman*

annaglitter

Jag missade att hon hade skrivit "Jag hatar stora fötter". Så går det om man läser något för snabbt. Jag ber om ursäkt! Nu förstår jag dig precis. Jag skulle själv inte tycka att det var så kul om nån skrev tex. "Små bröst är fula". :)

Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?